Squirt Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kjøpte meg en universal strømadapter til en gammel IBM notebook i dag, fordi den andre var klikk.. Jeg har kobla alt rett, tror jeg da. På batteriet står det 16V, så jeg tok en 16V sikring i adapteren. Og det står - C + der man skal koble inn strømmen, så på adapteren har jeg stilt inn det. Problemet er att når jeg kobler inn kontakten, så funker strømmen, men plutselig går den bort, også kommer den igjen.. Så skjermen blafrer hele tiden, siden det er sånn strømsparer.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 legg denne tråden til også i strømforsyning større sjangs du får hjelp Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har den adapteren du har kjøpt en uteffekt som er minst det laptopen skal ha? Hvor har du satt på denne sikringen? Spenningen på adapteren må være lik det laptopen skal ha, dog den kan vel variere bitte litt over elle under. Så må strømmengden (A) være minimum det laptopen står oppgitt med på adapteren, og det er her jeg tror den svikter siden den blafrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå