Ulkesh Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Hei, Jeg har prøvd å lage en liten liste over de vanligste medium og hvilke hastigheter de kan tilby. Tallene som er gjengitt er teoretiske max-hastigheter. Tar gjerne imot innspill på feil og oppdateringer. Da burde listen være på plass som en liten webside, skal poste her som code så fort jeg finner ut den magiske formelen. Liste over overføringshatigheter Endret 7. april 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) SATA og IDE er totalt feil. SATA finnes i henholdsvis 150MB/s og 300MB/s utgaver. IDE med DMA finnes i 133MB/s, 100MB/s, 66MB/s, 33MB/s. PS: ta en titt her Endret 7. april 2006 av johneinar Lenke til kommentar
roac Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei, Jeg har prøvd å lage en liten liste over de vanligste medium og hvilke hastigheter de kan tilby. Tallene som er gjengitt er teoretiske max-hastigheter. Tar gjerne imot innspill på feil og oppdateringer. Da burde listen være på plass som en liten webside, skal poste her som code så fort jeg finner ut den magiske formelen. Liste over overføringshatigheter 5885429[/snapback] Merk, dette er teoretiske hastigheter. All erfaring viser at FireWire (400Mbps) er vesentlig kjappere enn USB 2.0 (480Mbps) i bruk. Dette merkes ikke i noen særlig grad for lette operasjoner som å åpne en liten fil, men når du jobber aktivt mot en ekstern harddisk merkes det utrolig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå