melli123 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jepp den blei bedre. Hvis det er noe jeg skulle kommentert er det fonten din... Har du prøvd Trebuchet? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Hopper inn i diskusjonen litt seint her, men syns egentlig den første bakgrunnen var best, den andre ble litt dominerende i forhold til utseendet på resten. Ellers syns jeg du har fått undermenyen til å fungere veldig fint nå. edit: Feilpost Endret 14. april 2006 av anners Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 VgaR: menyen er Trebuchet på det siste utkastet.... anners: hvis du mener i boksen med menyen skjønner jeg kritikken, men jeg syns det ble litt lite med bare de to "bladene" som jeg hadde fra starten... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg mener fonten i selve teksten. der du har lorem nå... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 ok..fikset det..ble ganske bra Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Forrige innlegget var i feil topic ja, derfor det kanskje ble noe uforståelig. For å komme med meninger om dette designet vil jeg bare si at det ser ganske bra ut, liker fargevalget og sånn. Ville kanskje tatt vekk de to små "vinklene" på hver side helt øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå