Gå til innhold

Tilbakemelding på utkast til design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topic sier egentlig det meste. Har begynt på et nytt webdesign, egentlig bare for gøy, men kunne tenkt meg å fått noen tilbakemeldinger.

5885392[/snapback]

Klassisk og fint, men den orange på menyen i mørkeblå skriker kanskje litt væææl mye?! Ellers er det kanskje bare anti-aliasing på fonten som gjør den kantete og forverrer inntrykket...

Ellers lovende :)

Lenke til kommentar

Liker bedre fargen på linkene der, ja, uten tvil!

Ville det vært en idè og prøve en annen font, eventuelt gjøre den fet? Om jeg ser riktig er det Verdana 14px eller noe slikt? Sliter litt med anti-aliasingen der, den blir en smule "takkete", om du er med på den?

Kanskje bare jeg som er kresen :p

Men jeg likte utkast 2 bedre enn 1, mer harmonisk! :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Hva med hvitt? Synes det blir litt tomt på siden her.... Siden er også litt kjedelig. Hva med en header eller en ramme? Bruk fantasien.

EDIT: Nice! Selv har jeg Torrent-Syndrom, så den der kan være kjekk for meg! Litt kjedelig da, men det er som regel start sider.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Likte utkast, ehh, blir vel fire da, best, men jeg likte grafikken i de andre bedre.

Menyen er definitivt best i fjerde utkast.

Jeg ville valgt en annen font. Prøv med Trebuched eller hva den heter.

Jeg forstår ikke hvorfor du har valgt å legge et bilde av deg selv i en egen rute uten noe annet i den. Passer bedre i den rammen under.

Og hva er de to boksene øverst til høyre?

Lenke til kommentar

fonten er endret :)

bildet ble lagt til fordi noen syntes at den kolonnen til venstre ble for kort, men jeg fant ikke noe annet å ha der..men jeg har fjernet bildet, finner ikke noe annet å ha der uansett...

De to boksene er egentlig ingen ting, bare "kjennetegn" på meg liksom :p

med grafikken, mente du de bladene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...