rønning Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Topic sier egentlig det meste. Har begynt på et nytt webdesign, egentlig bare for gøy, men kunne tenkt meg å fått noen tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Topic sier egentlig det meste. Har begynt på et nytt webdesign, egentlig bare for gøy, men kunne tenkt meg å fått noen tilbakemeldinger. 5885392[/snapback] Klassisk og fint, men den orange på menyen i mørkeblå skriker kanskje litt væææl mye?! Ellers er det kanskje bare anti-aliasing på fonten som gjør den kantete og forverrer inntrykket... Ellers lovende Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Så bra ut det her Men jeg må jo sette finger'n på noe: Synes det mangler noe under menyen. Du kan jo prøve med et bilde av deg selv, eller noe abstrakt-greier. Siden menyen er såpass bred i forhold til høyden på siden. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 EvoZ: mener du i ruten der selve menyen er eller under? forlsag til farge pp linkene i menyen da? tenkte kontrast, men ser at det kanskje ble litt mye.. kanskje hvit eller lyseblå...hmm Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Under menyen. I en egen boks. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 skal se hva jeg fikser, kommer med nytt senere i kveld.. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 (endret) gjort noen endringer: har ikke funnet noe annet å ha i den ekstra boksen enda.. Endret 10. april 2006 av rønning Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Likte bedre det første jeg... Pent og stilrent design! Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Liker bedre fargen på linkene der, ja, uten tvil! Ville det vært en idè og prøve en annen font, eventuelt gjøre den fet? Om jeg ser riktig er det Verdana 14px eller noe slikt? Sliter litt med anti-aliasingen der, den blir en smule "takkete", om du er med på den? Kanskje bare jeg som er kresen Men jeg likte utkast 2 bedre enn 1, mer harmonisk! Lenke til kommentar
rønning Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 har byttet frem og tilbake mange ganger for å se hva som blir best, men kommer ikke frem til noe...Kan endre litt mer på å legge ut noe senere, men nå tror jeg det blir kvelden snart, for trøtt til å tenke kreativt... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Har ikke gjort så mange forandringer, men trenger litt tips til hva jeg kan gjøre..Føler at det er en liten ting som mangler, men finner ikke ut hva det er... Endret 13. april 2006 av rønning Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 jeg synes menyen burde hatt en annen farge, slik at den ikke blir helt usynlig. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 hva med fargen på menyen i første post da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Hva med hvitt? Synes det blir litt tomt på siden her.... Siden er også litt kjedelig. Hva med en header eller en ramme? Bruk fantasien. EDIT: Nice! Selv har jeg Torrent-Syndrom, så den der kan være kjekk for meg! Litt kjedelig da, men det er som regel start sider. Endret 13. april 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) *Dobbel--post, jeg beklager!* Endret 13. april 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Nok en gang har jeg gjort små endringer. Er ganske fornøyd med idèen, så jeg vil ikke gjøre så store forandringer, men er enda mye som kan gjøres bedre. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Likte utkast, ehh, blir vel fire da, best, men jeg likte grafikken i de andre bedre. Menyen er definitivt best i fjerde utkast. Jeg ville valgt en annen font. Prøv med Trebuched eller hva den heter. Jeg forstår ikke hvorfor du har valgt å legge et bilde av deg selv i en egen rute uten noe annet i den. Passer bedre i den rammen under. Og hva er de to boksene øverst til høyre? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 fonten er endret bildet ble lagt til fordi noen syntes at den kolonnen til venstre ble for kort, men jeg fant ikke noe annet å ha der..men jeg har fjernet bildet, finner ikke noe annet å ha der uansett... De to boksene er egentlig ingen ting, bare "kjennetegn" på meg liksom med grafikken, mente du de bladene? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ja jeg likte bladene bedre enn de sirklene...men det er selvfølgelig helt opp til deg hva du vil bruke... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 takk for tilbakemeldinger, vil fortsatt ha mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå