MarkusG Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har nå sett de 2 første episodene av Heist, synes det er veldig bra... Vet at fredrikb ser på det. Noen andre som synes det er bra? PS: For svensk tekst; www.undertexter.se Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg ser på det, uten svensk undertekst, heldigvis. Synes plotet ganske kult, men skuespillerprestasjonene er til tider langt under pari =) Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hva jeg synes? Jeg var usikker til å begynne med, men jeg ble positivt overrasket. Men den når ikke den britiske serien 'Hustle' opp til knærene engang. For de som ikke har sett Hustle så anbefaler jeg den. Det er kun 6 episoder i sesong 1 og 2, sesong 3 aner jeg ikke, for den har vel nettopp startet opp, eller så skal den starte opp snart. Heist er en rein rip-off av Hustle, men til tross for det så var den ganske bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Veldig middels så langt. Noen interessante karakterer, noen interessante vendinger, men forferdelige skuespillerprestasjoner, latterlige replikker og en god del klisjéer. Ikke en ny Prison Break, for å si det sånn. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Greit nok. kommer nok til å følge med på den. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 http://www.tvsquad.com/2006/04/07/goodbye-heist/ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Dette var jo egentlig ikke så uventet. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Skal de ikke sende flere episoder? er det bare de tre som er sendt som vi noen gang får sitt? Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 hvis du leser den tv squad linken så står det at de sender tre episoder til (totalt 6) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ikke uventet, og ikke ufortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå