Psycedilla Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) ja da har jeg pc problemer (har vi ikke alle vært der) å jeg får ikke fikset det. specs: AMD athlon 1.25Ghz 1g twinmos ram radeon 9600se 128mb jeg kan sitte å spille eller surfe nettet, så plutseli får jeg en svart skjerm å lyden henger seg. dette har skjed ofte nå siste 2 dager. Og nå når jeg skriver dette har jeg tvunget pcn til å starte, den rebootet 2 ganger før jeg fikk til å komme meg online. når windows har fått started opp står det at den har gjennomrettet systemet etter en alvorlig systemfeil. loggen sier at sysdata.xml eller noe sånt var med i feilen, og en annen fil jeg ikke husker. Håper noen vet hva som skal gjøres for å reparere dette, er avhenging av pc'n min takk for hjelpa på forhånd Endret 7. april 2006 av Darkgenie Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/8407.html les litt på denne , mulig du har driverproblemer ev. skjermkort ? Lenke til kommentar
Psycedilla Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/8407.html les litt på denne , mulig du har driverproblemer ev. skjermkort ? 5885589[/snapback] takk! virker som det hjalp :!: Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 noen nye forandringer? installeringer i førtid? Lenke til kommentar
Psycedilla Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 noen nye forandringer? installeringer i førtid? 5885673[/snapback] har spilt i en halvtime nå etter jeg slettet alt i mini dump, å det gjorde underverker for pcn jeg fikk tilbake par gb på hardiskene som jeg hadde mistet, fps i wow økte med 15 å alt går rett å slett glatere lurer bare hvorfor den mappa hadde skyld i så mye dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå