Peterpan73no Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Muligens er dette et helt ordinært bilde, men jeg velger å legge det ut allikevel. Jeg synes det er noe med dette bildet, men det kan være at det bare er gode minner fra sommerferien... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Dette bildet fenger ikke meg. Men jeg vil ikke si at det er dårlig heller. Skulle gjerne ha hatt de blomstene i forgrunn litt mer pigge og ikke halvdaue. Fyrtårnet mangler detaljer. Men det ser ikke utbrent ut? Litt skarpere, en liten runde med usm. Og det skulle gjerne ha vært litt større. Personlig har jeg en favoritt på ca 800px bred. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ikke noe dum idè, men det er mulig du har mødt veggen med din Ixus 400. For meg virker det som om objektivet ikke har stor nok dybdeskarphet ved f/7,1. På den annen side vil det heller ikke kunne tilby nok uskarphet til å skape større avstandt til fyrtårnet, som også kunne vært vellykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå