skylinepower Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei! God Påske! At no er det påske og da tenkte jeg og bestille noen deler, som prosessor, CPU vifte, ram brikke og kabinett vifte. kabinett vifta prosessorn da er det bare CPU viften og ram brikken som jeg ikke finner jeg har dette hovedkortet Hovedkortet men den ram brikken må være på 512 mb og cpu viften må koste under 200 og ram brikken under 400 kr hva skal jeg velge av ram og cpu vifte? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) hva er nå ditt budsjett og hva har du fra før av hva cpu har du fra før av? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=26589 ellers så har psdata http://www.psdata.no/ps.asp?it=114616&mlevel=011600 med zm92 35kr veldig bra, følger med termisk pasta du må spørre om det følger med til 775, det gjør ikke det tror jeg, må få det utenom. 255kr for kjøler og vifte. veldig bra Endret 7. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Slettet litt. Unødvendig bumping/provosering og svar på den. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Takk men kanj du svare på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) jeg går sterkt utifra du skal kjøpe pc3200, hvis du ikke har det fra før av, så har du pc2100 133mhz eller pc2700 166mhz, kan kjøpe pc3200 da setter den seg til pc2700 eller pc2100 så kjøp en pc3200 512 ram til 300kr, hvis det blir 1gb ram tilsammen, da går jeg utifra du skal bruke maskinen til spill. http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=1236&mlevel=011001 oppgradere ? hva har du fra før av 2.4ghz celeron skal vist være 30% mindre ytelse enn vanlig har jeg hørt rykter om. OC til u cant OC no more så får du rask maskin. Endret 7. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) denne du mente? ivertfald denne skal vel funke bra til hovedkortet mitt, eller? det kan hende at jeg skal kjøpe meg en Pentium 4 prosessor siden Endret 7. april 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Men Celeron D som jeg tenkte holder vell en stund?' Den må jo holde det at den har 2.8 Ghz men de er vell ikke like bra som Pentium`s Ghz`er Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Men Celeron D som jeg tenkte holder vell en stund?'Den må jo holde det at den har 2.8 Ghz men de er vell ikke like bra som Pentium`s Ghz`er 5894945[/snapback] Selv er jeg AMD mann og vet ikke så altfor mye om Intel. Men Celeron skal da holde, men ikke sammenlikn 2,8GHz med Pentium GHz. -EDIT- Etter litt googling så fant jeg ut svaret at jeg var feil -EDIT- Uansett så tror jeg det skal gi deg god ytelse i forhold til prisen, man får jo som oftest den ytelsen man betaler for (om ikke man kjøper hos dell eller spaceworld elns.) Endret 9. april 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hovedkort skjermkort antall ram cpu psu harddisk nevn alt du har fra før av, og hva du har tenkt å bruke videre, start på nytt. fortell hva du skal bruke pcen til, er det spilling? hvor mye penger har du max til å bruke på oppgradering med frakt. har du tenkt på OC? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Har et gammelt sjerkort som skal bytte ut snart men må ha pæng1 Dette Hovedkortet har jeg. Har noen bitte små harddisker på 4 Gb tilsammen, skal bytte ut til 250 Gb når jeg har råa. Denne ram brikken skal jeg bestille. Denne prosessoren skal jeg bestille også. Denne CPU viften skal jeg også bestille. Denne Kabinett viften skal jeg også bestille. Tenkte så klart spilling. Tenkt og kjøpe et skjermkort på 256 Mb ram, dette sjermkortet. Men hva er psu og oc Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hvilke spill er det du har tenkt å spille? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 At er det med vifte når jeg ljøper Celeron d 2.8Ghz som jeg har tenkt og kjøp meg Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 At er det med vifte når jeg ljøper Celeron d 2.8Ghz som jeg har tenkt og kjøp meg 5897364[/snapback] Kan du omfurmele den setningen litt? PSU er strømforsyning og OC er overklokking som gjør at man kan bedre ytelsen på hardware . Ikke for å være dum, men ser du er født i 1994. Du har vel noen andre som kan hjelpe deg med det i tillegg til deg selv? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 ja! Men jeg spurte om det var med vifte på prosessoren jeg har tenkt og kjøpe. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 ja!Men jeg spurte om det var med vifte på prosessoren jeg har tenkt og kjøpe. 5897387[/snapback] Men noen innlegg opp så har du jo skrevet CPU vifte så det er vel ikke noe problem? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 vil spare noen kroner da skjønner du Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 At er det med kjøle pasta i Prosessoren? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Ja, det følger cpu-vifte med den cpu'en du skal bestille. Hvis du ser på cpu'en så står det 'Boxed' det betyr at det følger med cpu-vifte, men hvis det står 'BULK' så følger det ikke med cpu-vifte. Du trenger ikke kjøpe den andre cpu-viften du har tatt med. kan ikke tenke meg at du er en hardcore klokker som trenger extra kjøling. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Men er det med kjølle pasta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå