hunters Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 God idé, mye innen data du kan lære deg. F.eks programmering. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 8. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) er her ennå ja....har spilt en liten pcw der de andre wallhacka men vi fullførte kampen fordet.....selvom vi blei eid.... har jævli vondt i hodet....klarte og skalle i golvet når jeg skulle hoppe mens jeg sto og dansa for gøy *snooooork* Endret 8. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 8. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 er ennå våken.... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Hva med muse trikset? koble til din egen mus/tastatur i deres pc'er? Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 8. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Hva med muse trikset? koble til din egen mus/tastatur i deres pc'er? 5887014[/snapback] de er våkne nå... Lenke til kommentar
hunters Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Hva skal dere naabs gjøre no dåh? Spill BF 1942/BF2 det er fett og enkelt og anskaffe. Billig er det også Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Om du kan litt data kan du prøve og finne ut hvilke porter wow bruker og blokkere de og late som om du ikke vet hva osm skjedde Lenke til kommentar
hunters Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Det hadde jeg gjort lengst... Men han er litt blaut han trådstarter. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 ok.. Trådstarter: start-> kjør-> cmd-> enter-> skriv ping "ip" -t der "ip" er offerets ip adresse Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 8. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) ok.. Trådstarter:start-> kjør-> cmd-> enter-> skriv ping "ip" -t der "ip" er offerets ip adresse 5887129[/snapback] hva skjer? kommer pinger "person" også skjer hva? Endret 8. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
snake77 Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Finnes bare et bra spill og det er Battlefield 2. Spill det... det er bra.... Og deretter finnes det bare en bra klan og det er polarbears.no Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Når du pinger kan du risikere å få wow til å lagge.. Det går også an å laste ned store filer. For å ta et eksempel: Itavisen`s podcast bare for å nevne. Bare downe noe for å få wow til å lagge så kan det hende at du får de til å finne på noe annet Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Hm, vet ikke jeg. Logge inn på router/switch/server og sette opp noe smart noe? Eventuelt programmer noe, eller stikk på IRC. Er sånn ca. det jeg gjør om jeg har lite å finne på på LAN. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 steng porten på routern da, du finner hvilken port på wow sine hjemmesider du skal stenge av Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 http://portforward.com/cportsnotes/battlenet/wow.htm Haha. Do it! Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jaja, så du har hvert på lan med 3 g33ker , hvorfor dro du ikke bare hjem? Regner med at du er en liten geek selv Lenke til kommentar
moestue Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Har aldri vært på lan og kommer aldri til å dra på det, men sånn som du har hatt det så ville jeg bare klippet over alle tastaturledningene til kompisene... kan love deg det blir morrro :!: :!: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Har aldri vært på lan og kommer aldri til å dra på det, men sånn som du har hatt det så ville jeg bare klippet over alle tastaturledningene til kompisene... kan love deg det blir morrro :!: :!: 6031940[/snapback] Hehe ja loL skikkelig morro assa Lenke til kommentar
Major Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 vis jeg var deg så ville jeg ha banka driten ut av de tild e slutta og spille wow ps begynn og spill wc3! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Hvorfor har du internett på lan da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå