real_4life Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei, nå har jeg endelig fått hk'et mitt hjem, men jeg får det ikke til å passe inn. Det er en liten ting på en av PS2 kontaktene som ligger i veien, er det noen som kan hjelpe meg? Takker for svar Litt uskrapt bilde, men men... Lenke til kommentar
nifty Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei, nå har jeg endelig fått hk'et mitt hjem, men jeg får det ikke til å passe inn. Det er en liten ting på en av PS2 kontaktene som ligger i veien, er det noen som kan hjelpe meg? Takker for svar Litt uskrapt bilde, men men... 5884632[/snapback] Den skal sitte mellom faceplaten som følger med hovedkortet og kontaktene, for å skape kontakt. hold den på plass mens du fester det nærmeste MB-festet ! _nifty_ Lenke til kommentar
real_4life Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Takk for svar, det gikk nå Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 skape kontakt? hvorfor det? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er får å sikre jording mot kabinettet. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det er får å sikre jording mot kabinettet. 5886155[/snapback] Som betyr det samme som å skape kontakt _nifty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå