Erik B. Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg prøvde å grabbe mobilen ut av hendene på hun, dette førte til at mobilen gikk i golvet. Så ikke til at noe var ødelagt, men da hun skrudde på kamera igjen, gikk bare mobilen av og på. Altså: Når man prøver å ta bilde, blir skjermen hvit og mobilen starter på nytt. Jeg har prøvd å riste på mobilen for å høre om noe var løsnet, og det hørtes ikke slik ut. Kan smellet ha ført til software skade? Kan det hende at mobilen ikke har fått noen fysiske skader? Jeg håper veldig på svar, hun ble nokså gretten da dette skjedde Mvh Erixz Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Høres ut som du har ødelagt kameradelen. Mobiler tåler ikke allverden. Er bare å levere den inn til en mobilforhandler og se om de kan gjøre noe med problemet. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Vil det bli veldig dyrt tror du? Lenke til kommentar
hunters Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Viss det ikke er noen ytreskader, tydelige skader. Så bare lever an inn og si at kameraet plustselig bare sluttet å funke. Mulig det går på garanti då. Viss den skal repareres kommer det annpå hva som er ødelagt, koster nok litt å bytte hele innmaten i telefonen. Tviler på at de sitter og lodder på noen slike kort. Bare husk og ta ut sim-kort og ta back-up av alt som ligger på den før den leveres inn. Mest sannsynlig, er selge kameraet ødelagt, mulig dette kan byttes. Siden mobben skrur seg av når du prøver å få kontakt med kameraet og funker fint til vanlig er det nok kun det som er "røket". Endret 7. april 2006 av hunters Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Det som var litt merkelig, var at kamera virket av og til, men om jeg prøvde å trykke på ta bilde knappen da restartet den, jeg har på følelsen at det skjedde en skade i programvaren da mobilen fikk slag. Kan det stemme? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 nei, telefonen mister ikke 0 og 1 tall fra programvaren om den går i gulvet, er nok en mekanisk feil. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Hmmm, tenkte at det kanskje fungerte som en datamaskin. Om du trekker ut stikk kontakten når datamaskinen holder på med en prosess, kan den få en skade. Mobilen filmet og i det den falt i gulvet ble kamera avsluttet på en måte som den ikke burde bli avsluttet på. Tenkte kanskje dette kunne ha noe å si. men takk for svar kryss fingrene for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå