edds Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei alle sammen! Jeg kjører Windows XP, og har ett Asus A8N-SLI hovedkort, bare så det er sagt. I går skulle jeg teste mitt nye Koss Headset, og det fungerte strålende. Da jeg skulle koble inn høyttalerene igjen skar det seg. Det er ingenting i veien med høyttalerene (oppstartslyden for windows er der), men ellers er all lyd borte. Alt som skal være på er slått på, så jeg aner ikke hva som har skjedd. Lurer på om det er noe jeg har stilt feil i Realtek Sound Manageren. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 START_control_system-device manager se etter utropstegn, muligens du kan resette bios, hvis du vet hva du gjør og evt, ikke forstyrrer oppsett. i verste fall http://www.psdata.no/ps.asp?it=114554&mlevel=010900 73kr frakt Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Takk skal du ha, har lite erfaring med BIOS o.l, så bestiller nok lydkort straks Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Takk skal du ha, har lite erfaring med BIOS o.l, så bestiller nok lydkort straks 5886393[/snapback] Nåh ! Intet behov for et nytt kort før du vet noe mer... Av og til kan innstillinger være litt problematisk for å de til men men.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 for å komme inn i bios så trykker du F2, esc, eller F8, F1, så er det en meny 1 2 3 tipper menyen ligger rundt her 4 eller her 5 6 7 8 9 10 audio 97 controller eller 87, noe sånt, on/off, være er det ikke. og det å se 1START-2CONTROL PANEL-3SYSTEM dvs trykk på disse i rekkefølge etter å ha trykket på systemn så dukker det opp en annen type meny 7 ulike menyer bic mac, dobble cheese burger, chicken mcnuggets, 4HARDWARE "5DEVICE MANAGER" den skal du på sound video and game controllers ellers så er det fordel med lydkort da den avlaster cpu noe, så skal de være en del bedre Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Takk skal du ha! Da prøver jeg det Edit: Da var det prøvd. Er ikke helt sikker på om jeg fulgte din beskrivelse, men jeg fant ihvertfall audio 97 controller, og satte den til "disabled". Dette førte til at jeg får en feilmelding når jeg prøver og avspille filer med lyd. Men takk allikevel for hjelpen, tror jeg kjøper et creative lydkort så er jeg ferdig med det Endret 11. april 2006 av edds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå