ATI9550 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei! Noen som veit om det medfølger power adapter til CREATIVE Zen Micro Photo? Jeg har tenkt å bestille den fra pcexpress.no http://www.pc-express.no/PartDetail.aspx?q...5;r:pg;p:830407 men det står ikke noe om power adapter? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 I den pakka der følger det vel kun med en usb-kabel (som du kan lade den med). Vanlig lader må kjøpes som tilbehør. (mener det gjelder hele Zen Micro-serien) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Nei.. Innhold i pakken: Zen MicroPhoto Creative hi-fi-hodetelefoner med dynamisk bassrespons Uttakbart, oppladbart litiumionbatteri USB 2.0-kabel Bæretaske Installerings-CD Hurtigreferanse Creatives side om det Lenke til kommentar
ATI9550 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Okey så det er fult mulig å bruke en strøm adapter som man kjøper utenom til den? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Okey så det er fult mulig å bruke en strøm adapter som man kjøper utenom til den? 5884379[/snapback] Ja, Creative selger originale ladere. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvis man kjøper et strøm adapter i tillegg skal det være mulig å bruke det ja.. =/ Lenke til kommentar
ATI9550 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Okey så bra! En ting til bare, passer strøm adapteren til Creative Zen Micro 6GB til Zen Micro Photo? Fordi en kompis av meg har en sånn adapter liggende som han ikke bruker, så da kunne jeg eventuelt kjøpt det av han. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Dette fungerer, jeg har brukt laderen til an kompis av meg (som har Zen Micro) og jeg har Zen Micro Photo. Det er samme laderen du kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå