Bilbergeren Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har nylig snekret sammen en ny maskin med et ASUS S-775 hovedkort, en intel celeron D prosessor ,2 stk. kingston ram brikker (2x1024MB), et 460w power og 3 ide harddisker. Og det er sikkert bra, dersom det hadde fungert skikkelig. Jeg bygget meg ny maskin fordi den gamle tok kvelden (skade på hovedkort etter en uheldig kveld ). Det jeg har byttet i denne omgang er HK, CPU og RAM. Når jeg starter windows XP (med lisens !), virker det som maskinen ikke har minne, og den henger seg opp. De få tingene jeg får gjort tar VEEEEELDIG lang tid. Noen som kan komme med et tips til hva dette kan være? Hovedkort Hovedkort Minnebrikker Lenke til kommentar
Jail Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Er det en ny installsjon av Win XP ? Neste steg. Drivere... Memtest av minne. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 nei. ikke nyinstallasjon. kanskje det er nødvendig? anyway... gjør det uansett Lenke til kommentar
Jail Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Prøv det føsrt. Jeg vet at første oppstart kan ta veldig lang tid da win xp leter etter nye komponenter og inst for disse. Blir nesten en dobbel inst. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 forsøkte å reparere installasjonen, men skal ta en full installasjon igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå