erikstein Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Før noen i det hele tatt flammer osv så les alt først!. Jeg kjøpte meg en brukt psp i går. Denne er kjøpt i england og det var en del døde pixler på den som jeg var klar over at den hadde før jeg kjøpte den. Forrige eier hadde ikke giddi å gjort noe med problemet og det er egentlig ikke noe som skjemmer når man spiller (de er nede i hjørnet, 10 stk til sammen 2 av de er omtrent i midten). Prøvde det "pixel opplivningsprogrammet" til psp uten hell. Jeg bare lurt på om det er mulig å reklamere på den nå eller om det er for sent? Siden den er kjøpt i england ligger den ikke under norsk lov, men den har jo standar garanti fra sony. Prøvde å lese meg frem til svaret på nettet, men det er jo et hav av forskjellige meninger om akkurat dette. Har jeg noen mulighet til å få den byttet, hvis ja. Hvordan? Hvis ikke så er jeg fortsatt grisefornøyd med den (fikk den meget billig). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Prøv og få den bytta.(internasjonal garanti). Bare be han skumle mannen med "goatse" skjegg pent Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 husk at det er flere forskjellige prg du kan bruke for å gjenopplive pixlene. du har vel prøvd dem? kompisen min hadde samme prb han testet et han fant på google uten hell så var det en på msn som sendte han en og nå har han kun en død pixel. han fikset 12 stk;) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Jeg får høre med Sony Norge.. Har prøvd programmet PSP Stuck Pixel Fixer som jeg fant på www.pspvault.com Finnes det flere? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Ja, men de går nok ut på det samme, flasher i rød grønn og blå elns, så skal man ha den der i timesvis. Funka ikke hos meg, en pixelen ble bare enda mer tydelig. EDIT: Du kan jo kjøpe en skjerm, og bytte skjermen. Endret 9. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Lot det gå i 2t jeg da...hehe, kanskje litt utålmodig... Får se om jeg lar det gå natta gjennom i kveld Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg hadde det på mens jeg sov, på repeat(4 timer cirka) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg hadde det på mens jeg sov, på repeat(4 timer cirka) 5893247[/snapback] er flere ja og det skal gå i repeat i flere timer. nei ikke alle er helt like men flasher på samme måte men med forskjellig tid, mellomrom osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå