UbuntuNewb Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg skulle formatere datamaskinen til foreldrene mine, jeg la alle viktige dokumenter inn på eksternen min. Så når jeg skulle formatere datamaskinen glemte jeg og koble den ut. Så jeg formaterte først den minste partisjonen med windows, så tok jeg ut kabelen til den eksterne hdd, fordi jeg såg den satt i. Så når jeg var ferdig skulle jeg koble inn den eksterne hdd, så fant ikkje windows hdd. Så jeg instalerte drivere til harddisken, men det funket fortsatt ikke. Ingen av maskinene med xp i huset fant hdd i det hele tatt. Så sjekket jeg med min server, som jeg har ubuntu på, der fant jeg den. Men der stod det at det var en ekstern enhet på 2,4 GB. Som ikke stemmer. Det er en WesterDigital harddisk på 250 GB. Kan noen hjelpe meg? vet noen om et program som finner tapte filer? Foreldrene må ha noen dokumenter angående min søsters konfirmasjon i dag!! VELDIG viktig! Endret 7. april 2006 av UbuntuNewb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 skift emnetittel til noe mer beskrivende ellers rekker du ikke å få så mye hjelp her før tråden blir stengt. velkommen til forumet btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå