Gå til innhold

Tomb Raider Legend: Next Generation Grafikk krav.


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva som skal til for å kunne kjøre dette spillet med Next Generation Graphics? (SM3.0). Dere kan se maskinvare spesifikasjonene mine nederst. Alt funker helt fint på max uten noe problem så lenge NGG er avslått, men med NGG påslått og selv alt på minimum så hakker det på slik "speedhack" måte.

 

Takk for svar.

Mvh. Cato

Endret av chariot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal i teorien funke bra på geforce7900gt/gtx, men tungt er det nok. detter helt nedi 7fps noen ganger med mitt 6800kort i 1024x768 og skur jeg av next gen så går den opp i 40-50fps.

Er vel sikkert lagd for neste generasjon for topp ytelse(g80).

Åssen ati korta gjør det i tomb raider vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Funker NextGen på ATi -kort?

 

Hos meg gikk det kjipt.. lå på ca 20 fps helt i starten der.. :( (kjørte alt på fult ; og 1920x1200 i oppløsning..)

 

Men, jeg syntes det ikke så så pent ut, så jeg trodde kanskje det bare var en nVIDIA -ting!?

 

EDIT: Det er jo da like krevende som Oblivion med absolutt ALT maxa ut.. even in .ini -fila..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

For de som har GeForce-kort, er det kanskje verdt å laste ned de nyeste BETA-driverne (84.43), ettersom de gir bedre ytelse til Tomb Raider: Legend, ser det ut som.

 

Fra forumet på www.tweakguides.com:

 

OK people - MASSIVE boost to frame rate in TR-Legend with these drivers, when next gen content is turned on.

 

Everything turned on with the 84.25s it was 10-15fps (1600x1200) - unplayable, I had to turn off 'AA' and 'full screen effects' to get 15-25 fps.

 

Now I'm getting 40+fps on the Peru level and the Japan level. Croft manor is now playable - lighting caused by the 'next gen effects' in the main room is excellent with a decent frame rate.

 

Fantastic effort by nvidia. How this comes about by the just creating a profile I don't know. Anyone any ideas?

 

I'm yet to try TES-Oblivion with these new drivers.

 

Bruker dem selv, og har ikke hatt noen problemer med dem så langt. Har dog ikke testet dem med Tomb Raider, men de økte ytelsen et hakk i Oblivion.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...