kns Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei! De siste to årene har jeg vært involvert både som arrangør og artist i en festival for elektronisk musikk, kalt NordUK. Festivalen finner sted i London, og ble arrangert for andre gang sist helg (1. april 2006). Da vi arrangerte festivalen for første gang i fjor, ble det delt ut gratis cd'er til de første femti betalende, og resten ble oppfordret til å sende epost til [email protected] for å få sin gratis kopi. Dette tok helt av, og det har nå blitt sendt ut hundrevis på hundrevis av cd'er verden over. Vi gjentar dette i år, og allerede nå har det kommet inn tonnevis med mail. Dersom du også vil ha en gratis cd (med fullt cover), helt gratis tilsendt uten forpliktelser, send en epost med navn og adresse til [email protected]. Da dette er helt non-profit fra festivalens side, ber vi deg om å ha tålmodighet. Kan ta noe tid før du får den i posten. Cd'en består av ekslusive låter fra artistene som har spilt på festivalen. Årets cd består av uutgitte låter av Elektrofant (N), Carthage (UK), Qrt (N) og Mothboy (UK). Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har NordUK en nettside? Googla, men fant bare masse russisk. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 kult, sender en e-post jeg... Har gjort det samme før, og da fikk jeg en gratis cd (e-post) av 'Absolutely Kosher Records'. Masser av ny musikk å oppdage da. Lenke til kommentar
kns Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Hei! Beklager sent svar. Flott, bare send epost. Simpelthen så enkelt. Jeg vil bare understreke at dette er seriøse greier, og ikke ment som spam eller annet tull. Vi gjør dette kun for å spre musikken og ordet om festivalen, og alt er nullbudsjett. Vi tjener bare oppmerksomhet og folk som sender en enkel epost får en gratis cd. :-) Når det gjelder nettside, NordUK har ingen nettside enda. Jeg driver et plateselskap og er i ferd med å opprette en infoside for NordUK på nettsidene mine, men festivalen er enda så ny at vi ikke helt har fått fiksa egne nettsider enda. Dette er noe vi gjør på fritida, så ting tar litt tid..Men dette kommer straks. MySpace er også på vei. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jaja, har då sendt ein mail eg. Så får vi sjå hur det går. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er dette totalt gratis for en cd? Koster det ikke en gang noe i frakt? Lenke til kommentar
kns Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Er dette totalt gratis for en cd?Koster det ikke en gang noe i frakt? 5906809[/snapback] Hei, stemmer det. Koster ingenting som helst, bortsett fra den energien du bruker på å skrive mailen, da.. Og dette gjelder samme hvor verden du befinner deg. Du kan også spørre etter både NordUK1 og Norduk2. Begge samlelplatene inneholder spor fra artistene fra NordUk-festivalen. Edit: Cd'ene blir sendt fra London, så litt tid kan det jo ta, men det skal ikke ta urimelig lang tid før du har den i postkassa. Og for å gjenta enda en gang, det finnes ingen drawbacks eller skjulte agendaer her. Vi vil bare spre god musikk. Alle artistene har platekontrakter fra før, så dette er bare noe vi gjør på siden for moro skyld. Det kan også sendes mail til samme adresse for å sjekke status for forsendelsen, om den har blitt sendt, etc. Men vær hyggelig og tålmodig :-) Endret 12. april 2006 av kns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå