themanfrom Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei. Idag var vi på en mini klassetur til "Vannkanten" som ligger utenfor Bergen. Vannkanten er et offentlig "badeland" og derfor er det selvfølgelig veldig mye klor i vannet. Saken er at jeg hadde øynene åpne hver gang jeg var under vann, og det var mye.(2 timer or so.) Nå ca 4timer siden jeg var der, svir det som et helvete i øynene, og jeg blunker hele tida, og ser litt uklart. Hvordan fjerner jeg det? Takk for all hjelp. Mvh Patrick Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 pleier å gå over etter en stund, prøv å skyll med litt vanlig vann?? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du skal ikke skylle øynene med vanlig vann, det er ikke destilert Skyld øynene med øyenbade vann, å begynn å bruk svømmebriller Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Vann har jeg prøvd, begynner å få litt tårer i øynene også, men det er jo bra, kroppen prøver å hjelpe til. ---- Alså, jeg har hatt det i 4 timer, eller uklarheten kom først og blunkingen, og nå svir det litt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det går over. Du kan prøve å skylle med rent vann eller kanskje holde øynene lukket en stund (10-20 min?). Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Blunk så mye du orker (uten å få vondt i hodet). Det tilfører øyene fuktighet og luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå