B4stian Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ja, denne reklamen fikk jeg opp under saken om mobil-tv i Japan. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ja, denne reklamen fikk jeg opp under saken om mobil-tv i Japan. 5883614[/snapback] Er det noe spesielt med den da? Reklame kommer når som helst, og har ikke noe med saken og gjøre... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Det er en reklame for timesalg hos Netshop den 3. mars og 4. mars... altså en måned siden. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Denne går fortsatt på sidene deres.... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Den har vore hyppig på bruktmarked også. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Heisann Jeg har gitt beskjed videre til salgsavdelingen, regner med at det skal få en ordning ganske snart. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 SiRO: Når vi snakker om reklame og feil; hva om IT-Vikar retter alle skrivefeilene i annonsene sine? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har i løpet av de siste dagene sett den på amobil, brukemarkedet og prisguiden... Og jeg har sett på framsiden av hw.no (den reklame-plassen midt på siden) at Netshop har en annen reklame der (var vel for et skjermkort hvertfall - det var 2 ting) og der prisen skal stå er det bare et grått felt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ja, alle annonsene jeg har sett fra netshop de siste ukene har manglet priser - bare et grått felt! Merkelig at det ikke blir rettet... Lenke til kommentar
KatharinaBates Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Takk for tilbakemeldinger. Det er nå dessverre slik at det av og til lurer seg inn feil i annonser både her og der. Uansett, jeg har tatt det videre med annonsørene, slik at de kan ta en titt på dette og rette eventuelle feil. Mvh, Katharina Kampanjeansvarlig Orkla Media Digital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå