MrBjoern Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 En venn av meg har fått det for seg og lage en fanside til habbo. Og jeg fikk i oppdrag og lage siden. bare lurte på hva dere synes om selve siden. (med tanke på fargevalg osv) må bare si at siden fremdeles er under bygging. Og litt sånn på forhånd. Menyen kommer snart. Statstikken kommer snart. Det skal bli en annen header. Marg kommer senere. Og tusen takk til alle som svarer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva skal vi egentlig gi kritikk på, når alt kommer senere? Det som ligger der nå er iallfall ikke mye å skryte av, for å si det rett ut. En halvtrist, grå tabell med standardfont og klønete språk. Beklager at jeg sier det så rett ut, men jeg blir irritert på folk som vil ha kritikk på noe de har laget på fem minutter. Det tar tid å lage en webside -- gjør deg flid med den og ikke be om kritikk før du har noe å gi kritikk på. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Som Mikka sier, ikke akkurat habbo-habbo. Lenke til kommentar
Trym87 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Her var det ikke mye nei, får nok komme tilbake når du får litt kjøtt på bena, er litt kjedelig å bare se ett skjellett med noget dårlig tekst på :S Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du har ikke meny? Ikke header? ikke marg? Det du har er en tabell? Ikke for å være frekk, men det er vanskelig å gi respons på noe som egentlig ikke er noe Blir litt lettere når du får det slik du vet du skal ha det. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva skal vi egentlig gi kritikk på, når alt kommer senere? Det som ligger der nå er iallfall ikke mye å skryte av, for å si det rett ut. En halvtrist, grå tabell med standardfont og klønete språk. Beklager at jeg sier det så rett ut, men jeg blir irritert på folk som vil ha kritikk på noe de har laget på fem minutter. Det tar tid å lage en webside -- gjør deg flid med den og ikke be om kritikk før du har noe å gi kritikk på. 5883578[/snapback] Stakkar gutt Men du jeg spiller habbo selv blir litt vel mange Habbo sider til slutt ass! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg ser ingen ferdig resultat, og skal da ikke gi noen konklusjon. Men; du har ikke farger som går igjen, eneste fargene er i lenkene og i headeren. Rød marg på teksten i headeren funker ikke. Standard font og font-størrelse gjør slikt at det ser ut som det er laget på 2 minutter. Svart/grått er stygt i denne sammenhengen. Og noe av det viktigste, mener jeg, er at du MÅ ha luft. Les litt om padding. Jeg tror du kan få til mye bedre enn dette, og husk at de fleste gode webdesign er laget på flere dager om ikke uker, ikke 2 minutter. Så stå på og si ifra når du har laget noe nytt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Headeren såg ut som om du hadde brukt toppen 2 min på. Dessutan, heiter det ikkje verden og ikkje berden? EDIT: Og ikkje verdem heller. Lær deg å skrive, mann! Ta deg ein titt her du: http://www.ark.no/bok/9788257316709/Ascheh...sen,_Ove_(ill)/ Endret 8. april 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Headeren såg ut som om du hadde brukt toppen 2 min på.Dessutan, heiter det ikkje verden og ikkje berden? EDIT: Og ikkje verdem heller. Lær deg å skrive, mann! Ta deg ein titt her du: http://www.ark.no/bok/9788257316709/Ascheh...sen,_Ove_(ill)/ 5888142[/snapback] Haha du liker ironi ja! Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Men du jeg spiller habbo selv 5885634[/snapback] Spiller du habbo? Etter det jeg har forstått, er ikke habbo noe spill! Det er en virtuell chatteverden... Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det var det før kan du si... bare å prøve vetu! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Utane at eg har spelt det så mykje, så kan eg seie at det er mykje chatting, du lagar rom (for pengar). Spelet går og mykje ut på å lure folk. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det var det før kan du si... bare å prøve vetu! 5895246[/snapback] Var hva før? en chatteverden? Er ikke så lenge siden jeg var innom habbo, og det var det samme gamle... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det der er vel ikke relevant til topic vel? Han spør om tips ang. siden hans og det er det dere bør gi. Halvis_92: se på cssmania.com og få noen ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå