FenrisC0de Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Vel, på Rockefeller er det BIGBANG - Matinèkonsert på Lørdag 17:30, tror jeg skal dit, men jeg har et spørsmål.. hva i allverden er en Matiné konsert? Endret 7. april 2006 av Earth657 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hmm, filmkonsert ? Betyr ikke Matiné film eller noe slikt da..? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 matiné m1 (fr, av matin 'morgen') formiddagsforestilling, t forskj fra soaré, nattiné http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html -Kisp Lenke til kommentar
arianar Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Men det vesentligste med matinekonsert på Rockefeller er vel at det ikke er 18-årsgrense ... Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Matinèkonserter er konserter mer eller mindre midt på dagen. På rockefeller er vel alle matinèkonserter uten aldersgrense, hvertfall de jeg har vært på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå