Troxx Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Synd at jeg måtte kjøpe den for å finne ut det. Er det noen som har en (god) løsning på dette problemet? Troxx Lenke til kommentar
corcky Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hadde selv problem med at en noname kjøler tok borti kondensatorene ved siden av socketen på et kt7 raid hk. Det jeg gjorde var å slipe av en halv cm av ribba med en vinkelsliper. Ribba passet bra etterpå. Ellers kan du jo altids returnere kjøleren. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Den passer! Men bare så vidt, jeg måtte bruke litt makt og dytta hardere på kondensatorene enn jeg var komfortabel med. Men det gikk :smile: Ellers så kan du jo finne fram fila/vinkelsliperen som tidligere foreslått. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 leste ett sted der de tok av kondensatoren og lodda på ledninger sånn at man fikk den bort.. kan jo prøve det.. men du fikk jo fiksa det så da er det ikke noe problem :smile: Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Du kan ikke bare flytte den ene vifta litt opp? Det måtte jeg gjøre for at den skulle passe på mitt hovedkort. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Ribba passet.... Det var viftene som stod i veien... Men ribba hadde spor som viftene kan holdes med, så løsninen min ble å feste ribba først og bruke to strikk til å holde viftene på plass. Jeg mener det ble bra.. Troxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå