Amento Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hehe, lenge siden jeg skrev det, men takker for din mening Er veldig usikker på hvilket spill av de to jeg synes er best. Jeg er jo bare lv10 på FFXI enda så har ikke gjort meg opp et skikkelig bilde og en skikkelig mening om FFXI. Må si at jeg absolutt ikke liker ExpLoss ved death siden jeg ofte ender opp som rimelig suicidal i MMORPG's Hadde vært greit meg ExpLoss hvis det ikke hadde vært mulig å miste level av det, den løsningen ville jeg ha likt mye bedre Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Noen som spiller på Shiva serveren? Har spillt lenge der, og lengter etter noen norske folk å spille med =) er behjelpelig med diverse ting i spillet hvis det trengs Om du vil starte spillet og velger shiva som server, kan du også PM'e meg, så kan jeg hjelpe og forklare diverse ting om spillet Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Kom til Titan da vel! Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kom til Titan da vel! 8886916[/snapback] Hadde bare Squarenix tillatt å flytte karakteren din til hvilken som helst server mot en liten avgift slik som blizzard gjør så . . . Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 looool, snakker om sola. De har vel lagt til en sånn funksjon nå, har de ikke? Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dessverre.. spurte de på POL over mail, og de svarte at det ennå ikke var mulig. Så kanskje en gang i framtiden =) Lenke til kommentar
Zaeon Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det er fullt mulig nå å flytte karakteren din samt alle items, gils og levels til en annen server for et par dollar. Tengte jeg skulle flytte til Phoenix, men så kom jeg på at de beste spillerne kommer fra Carbuncle:P I'm staying! Noen norske her må komme og joine meg. kjenner bare èn norsk på serveren (egentli 2 men hun ene kalte jeg for stygge ting før jeg ffant ut at hun var norsk). Kjente en til men han slutta. Vi har forresten fått retta opp økonomien I Carbuncle nå. ting jeg måtte skaffe 3mill for når jeg begynte spillet, kan jeg nå få for 20k. som Life Belt foreksempel. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Hvor mange dollar er det snakk om? Lenke til kommentar
Zaeon Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 $25. Overdrevent i mine øyne. Du må også vente i 3 månter før du kan skifte server igjenn. Så hvis du angrer måtte du ha ventet i 3 månter og betalt 25 nye dollar -.- Lenke til kommentar
Zaeon Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 På grunn av at Carbuncle har klart å fått økonomien ned til et nivå der det går an å nyte spillet i et ok tempo, har populasjonen blitt doblet etter at denne funksjonen ble lagt til. Personlig hater jeg denne funksjonen. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Hmm... $25 = 160 kr Klager ikke jeg. Helt grei pris imo, men kunne selvfølgelig vært litt lavere, 100 kr kanskje. 3 mnd mellom hver server transfer, synes det er greit jeg... Lenke til kommentar
Zaeon Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jojo er forsåvidt en grei pris, men tenk på at The Vana'diel collection som inkluderer alle expansions koster 149kr. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 hm... virker veldig kjekt. Men er usikker på hvilken server jeg skal flytte til da. Vil jo flytte til en server med mange nok norske, og ikke bare en eller to =/ Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 syns egentlig at alle norske spillere burde bruke denne funksjonen og samle alle sammen på en server. Hadde vært kult med mange norske på en Linkshell Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 VI er mange norske på Titan, har en norsk Ls også, Norwegian Legacy. Navnet er so-so imo, men kult med en rein norsk Ls Skulle bare ønske at folket ville ha brukt Ventrilo... Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mange? Det vil si hvor mange? Og er det events på den LS'en? eller er det bare en sosial LS? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Litt usikker jeg altså Jeg er ny... Men vi er ganske mange ja... mellom 15 og 20 kanskje? Kanskje mer... Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nå kommer det jo ny tilleggspakke også. Wings of the Goddess som er planlagt vinter 2007. Så da regner jeg med den slipps før jul Kommer visstnok nye jobber også men ikke gitt noe mere informasjon på det så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kommer minst 2 nye jobber. Dog holder de 18 eksisterende mer enn nok for min del enda noen år. Og jeg har spilt i snart 3 år aktivt. På den tida har jeg klart ZM, CoP, ToAU, AN og min nasjons missions. Lite vits å hoppe på den nye før man har klart store deler av dette da det er en endgame pakke. Husker alle "noobsa" skulle skynde seg å få og komme seg til Aht Urghan, og når de kom dit kunne de ikke gjøre en dritt... og det var ikke engang en spesifikk endgame pakke. Men ja, godt de kommer med en ny pakke (som vanlig en gang i året) for oss som spiller en del Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hmm... Gleder meg til Wings of the Goddess, men vet ikke om det er no interessant for meg der enda, siden jeg ikke har spilt så lenge... Det er vel bare mer å bryne seg på for de som allerede har gjort alt annet... Endret 7. august 2007 av Amento Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå