Amento Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Min char. heter Echido Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Du må nok bare ta deg tid til å sette deg inn i spillet. Alt av kontroller kan settes opp slik du ønsker det. Det er svært mange innstillinger for det. I tillegg kan du sette opp en rekke andre ting som f.eks. farge på tekst, chatfilter, grafikk, lyd osv. osv. Jeg har også vært i registeret i Windows for å optimalisere grafikken enda mer enn det de normale menyene gjør. Jeg zoomer inn og ut på map med , . (komma og punktum). Edit: leif Endret 20. mai 2006 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 kk Jepp, må bare bli vant til styringen. Bruker faktisk ikke musa i hele tatt Er det mulig å få opp en minimap? irriterende at man må åpne mappen fra menyen hele tiden... Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 kk Jepp, må bare bli vant til styringen. Bruker faktisk ikke musa i hele tatt Er det mulig å få opp en minimap? irriterende at man må åpne mappen fra menyen hele tiden... 6139074[/snapback] Minimap finnes dessverre ikke... Bruker du map'et veldig mye, kan du lage macro for det med /map Jeg bruker compact keyboard innstillignen for kontrollene, slik at jeg bruker WASD til å gå med, og piltastene til kamera. Da har jeg også alle hurtigtaster lett tilgjengelig uten å måtte flytte hånden. Det er veldig lurt å sette seg inn i macro kommandoene og lage macroer for mye, for det gjør alt mye enklere. btw : spiller du på Titan ? Jeg søkte etter din char i går, men fant deg ikke. Elend (Dj Zool) kan sikkert hjelpe deg med en linkpearl en gang, bare send en /tell til ham (eller meg evt) hvis du ser noen av oss på. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Mitt navn er som sagt Echido og jeg spiller på Titan ja.. Har søkt en del etter deg også men finner ingenting For å søke så skal man først velge world og så Maelu riktig? Finnes det en guide med alle macro kodene? Vet bare av /name toggle Jeg kan gå innpå nå? Endret 20. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Mitt navn er som sagt Echido og jeg spiller på Titan ja.. Har søkt en del etter deg også men finner ingenting For å søke så skal man først velge world og så Maelu riktig? Finnes det en guide med alle macro kodene? Vet bare av /name toggle Jeg kan gå innpå nå? 6139946[/snapback] For å søke kan du skrive /sea all maelu "/sea" for å søke, "all" betyr alle zone's, "maelu" navnesøk Skriver du bare "/sea maelu" søker du kun i den zonen du befinner deg i. Den fulgte vel med spillet en quick reference card elns med alle kodene på, ellers så står de vel i manualen mener jeg. Jeg kan fortelle deg hva du skal skrive i konkrete tilfeller uasett, så det er bare å spørre her eller in-game. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Norwegian legacy Dere kan gå inn her og registrere dere og poste hvis det er noe dere lurer på, trenger hjelp til. Dere kan seff spørre ingame men det hender vi er offline og Endret 21. mai 2006 av [muffin] Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hva med hjemmesiden? En link hadde vært fint. Prøvde norwegianlegacy.tk men fant ikke noe side... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Står i linkshellmessage. Skriv kommandoen /lsmes eller les teksten når du logger på. www.norwegianlegacy.tk funker fint den. www.norwegian-legacy.tk er forum Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva med hjemmesiden? En link hadde vært fint. Prøvde norwegianlegacy.tk men fant ikke noe side... 6149386[/snapback] Det er link i mitt innlegg... Her er den skrevet ut hvis det hjelper http://s9.invisionfree.com/Norwegian_Legacy/ Hos meg fungerer ikke de .tk adressene heller ikke. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 hvorfor i alle dager bruker dere .tk da? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 hvorfor i alle dager bruker dere .tk da? 6156387[/snapback] Ja si det lol Jeg bruker det ikke. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) hvorfor i alle dager bruker dere .tk da? 6156387[/snapback] Bruker .tk fordi det er gratis, og mye kortere og lettere å huske. Det går heller ikke an å skrive uendelig med tekst i /lsmes. Om du vil opprette egne domener er du velkommen til det. Kjøpe eller andre domener som er gratis. Begge .tk-adressene fungerer fint hos meg på 3 forskjellige PCer så jeg ser ikke problemet. Uansett, her har du den fullstendige adressen for den andre siden: http://www.guildportal.com/Guild.aspx?Guil...61&TabID=729507 Endret 23. mai 2006 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) dobblepost Endret 23. mai 2006 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 bleh blir nok ikke mye spilling på meg, skjer litt mye i world of warcraft som jeg må holde på med =( så blir nok å stoppe betaling etter gratis mnd.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 bleh blir nok ikke mye spilling på meg, skjer litt mye i world of warcraft som jeg må holde på med =( så blir nok å stoppe betaling etter gratis mnd.. 6159940[/snapback] Jaja, man spiller det man liker best Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 liker FFXI ganske godt, men det virker som det er enda mer tidskrevende enn WOW xD Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 liker FFXI ganske godt, men det virker som det er enda mer tidskrevende enn WOW xD 6160102[/snapback] Ja, WoW er barnemat i forhold. Selv spilt bortimot hver dag i 1 år og 8 mnd. og er langt ifra "ferdig" Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Men hoi, hvor mye morsomere det er! Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Men hoi, hvor mye morsomere det er! 6163567[/snapback] Hmm, det der kan man diskutere ihjel en del tid på lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå