Landiel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 er et norsk ls der enda ja, gi et /tell til meg (Landelien) ingame, så får du pearl Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 er et norsk ls der enda ja, gi et /tell til meg (Landelien) ingame, så får du pearl Nice får ikke gjort det i dag men skal se om jeg finner deg ingame i morgen Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har spillt wow i 3 år eller noe, sluttet nå pga kameratene mine sluttet. Så nå skal vi begynne med FFXI så er spendt =) Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvilken server da? Har byttet server til Remora, fulgte etter de aller fleste jeg spiller med dit. Heter Zetheus in-game (Remora Server) Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som har mye erfaring med chocobo raising? Tenkte jeg skulle prøve meg på det, ha det som en liten hobby ved siden av forsøket på å ta Clothcraft til 100 og mining... Jeg må ellers ta opp BLU igjen, greit å ha den som et alternativ på 75 ved siden av BLM... Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg og en kamerat starter opp med ffxi i kveld/morgen (white mage og black mage). Hadde vært kos om vi kunne spilt på en server med mange nordmenn. Titan virker som en bra server. Er det virkelig slik at man ikke får velge server når man starter opp? Hvis det er tilfelle - kunne vi da fått to sånne derre world pass som jeg har hørt snakk om til titan? Just PM me ^^ Endret 19. januar 2009 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Hei Lenge siden forrige post, men kan vel likevel svare. Mye har skjedd i ffxi den siste tiden. Spillet har blitt mye mer vennlig med tanke på nye spillere. Noen eksempler: - Man kan velge server selv og trenger ikke worldpass for å komme på den serveren man ønsker. Dette skjedde foe lenge siden, men siden det ble spurt om det så tar jeg det med. - Field manuals har blitt lagt til i en del soner, små bøker som gir kill quests, man dreper en gitt type monster og et visst antall og så får man questen fulført, trenger ikke å levere den inn. - Level sync er en ny funksjon som lar spillere midlertidig levele seg ned til nivået den laveste i gruppen har. På denne måten er det lettere å skaffe seg grupper. Alle vil få exp, til og med de som egentlig er på et mye høyere nivå, alt utstyret de har vil også bli skalert ned for å passe det nye nivået. - Man får mer exp.points av monster enn man gjorde før, er vel ikke så mye mer å si om det. - Man kan få treasure chests i tillegg til vanlig loot når man dreper monster, disse kan inneholde midlertidige gjenstander som, for eksempel, en midlertidig potion, eller de kan inneholde utstyr osv. Det er sikkert mye mer også som jeg ikke kommer på i farten, spillet har i alle fall blitt mye mer vennlig og enklere for de som starter fra bunnen av. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For å finne quests må man fremdeles løpe rundt og snakke med hver eneste NPC da det ikke vises hvem som gir deg quests? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, de ordinære questene må fortsatt samles på samme måte, field manuals we egne bøker kun med kill quests. Nå skal det imidlertid sies at quests i ffxi har en annen funksjon enn i mange andre onlinespill. De er ikke der hovedsaklig for lvlingen sin skyld, men mer som små achievements hvor man kan få morsomme eller nyttige rewards. Lenke til kommentar
bare_meg :) Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Gammel tråd, men prøver alikevel :!: Venter på at ffxi skal komme i posten. Er det noen som vil anbefale en server jeg kan starte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå