Ninjahamster Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg ville bestilt fra megastorenorge.no. Sender fra Sverige men de importerer selv så det blir samme opplegg som CDON. Ingen tollgebyr og ekstra moms. Fant ut av dette litt for seint selv, så bestilte som sagt fra play.com. Blei sendt derifra på mandag så kan ha det snart hvis jeg er heldig. Haster ikke uansett. Blei forresten ferdig med ToAU i går Endret 23. november 2007 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg spiller mindre og mindre på min kjære PC siden jeg har kjøpt meg Xbox 360.. Også kom jeg over Final Fantasy XI til xboxn. Noen som har prøvd å spille det på 360? Hvordan er det i forhold til PC? Hvis jeg kjøper det, hvor mye koster det i mnd? Hittil har jeg bare erfaring med Funcom når det kommer til betaling med Visakort så er litt skeptisk til utenlandske firma. Endret 6. desember 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Du er Skeptisk til Squareenix? Unskyld meg altså, men gg... Koster ca 100 kr per mnd, hvis jeg husker rett... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Koster 8,8 euro i måneden. fant det ut for noen dager siden EDIT: det er faktisk 70,5 kr i måneden, noe som faktisk er billigere enn andre spill! =O Endret 6. desember 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Koster 8,8 euro i måneden. fant det ut for noen dager siden EDIT: det er faktisk 70,5 kr i måneden, noe som faktisk er billigere enn andre spill! =O hehe, har betalt ca. samme for Anarchy Online tidligere med papsen sitt visa kort, når jeg fikk låne mora mi sitt måtte jeg betale 100kr.. Tror det har noe med at jeg måtte betale med dollar første gang og euro sist. Du er Skeptisk til Squareenix? Unskyld meg altså, men gg...Koster ca 100 kr per mnd, hvis jeg husker rett... Jeg har ingen erfaring med Square Enix. Jeg er alltid skeptisk når det kommer til visa-betaling over nett. Får lønning den 10.ende, så er jeg heldig får jeg lånt visakortet Leste også at man ikke trengte Xbox Live Gold for å spille? men at man burde ha USB tastatur. edit: hvordan er det med betaling? var innom siden til FFXI og det stod noe om Tetramaster, playonline etc.. Er det ikke _EN_ samlet pris? Endret 6. desember 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) 13 dollar for hovedkontoen og hovedcharactern i FF XI per måned. Play Online er bare innloggingsklienten. Tetramaster er et eget spill og koster 1 dollar per måned. Skal man ha flere characters enn 1 på kontoen koster dette 1 dollar per ekstra character i måneden. Jeg har 1 hovedcharacter og 3 muler og betaler rundt 100 spenn i mnd. Må nesten ha tastatur for å skrive ja... Endret 7. desember 2007 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 13 dollar for hovedkontoen og hovedcharactern i FF XI per måned. Play Online er bare innloggingsklienten. Tetramaster er et eget spill og koster 1 dollar per måned. Skal man ha flere characters enn 1 på kontoen koster dette 1 dollar per ekstra character i måneden. Jeg har 1 hovedcharacter og 3 muler og betaler rundt 100 spenn i mnd. Må nesten ha tastatur for å skrive ja... Hva går tetramaster ut på da? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Et kortspill, hvor hvert kort har forskjellige stats som avgjør hvor gode de er samt piler på kortet som avgjør hvilken rettning det kan angripe. Poengen er å ta over flere kort på brettet en motstanderen din ved å vinne over andre kort, få combos osv. Definitivt verdt å prøve Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er en stund siden denne tråden har vært brukt Jeg har enda ikke kjøpt FFXI, men vurderer å gjøre det. Noen butikker som selger FFXI for Xbox360? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Ladies and gentlemen, the eagerly-awaited version update is finally here! Numerous adjustments and additions, including those addressed in Topics over the past few weeks, are now ready for your gaming pleasure. I'm guessing a forum...? Lette etter et forum på FFXI siden, men fant ikke noe jeg... Sikkert bare jeg som noober... xD Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 De snakker om artikler på forsiden. Lenge siden jeg har sett deg online forresten Lenke til kommentar
Amento Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Joa, er en del ting å gjøre for tiden, men spiller veldig lite WoW nå for tiden så mulig jeg blir mer aktiv EDIT: Artikler på forsiden? Skjønte ikke helt den jeg Endret 13. mars 2008 av Amento Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 "including those addressed in Topics over the past few weeks" Det er ikke noe forum. De henviser til artikler (topics) på forsiden. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Ah, okok. Så det er ikke noe offisielt FFXI forum da? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nope, dårlig med det. De kommuniserer (toveis) stort sett med spillerne via intervju med de største uoffesielle forumene og kjente spillsider. Utenom det kan man kjøre enveis kommunikasjon ved å sende inn ros og ris for så å håpe på det beste. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Ah, nice. Funker da bra det, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Yay! Vi har passert 10 000 views på traden! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noen som spiller det her enda? Tenkte jeg skulle prøve det igjen som den Final fantasy fanboyen jeg er. har allerede spillet med 2 exp packs men er kanskje lurt å skaffe seg alle sammen? Lenke til kommentar
Landiel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som spiller det her enda? Tenkte jeg skulle prøve det igjen som den Final fantasy fanboyen jeg er. har allerede spillet med 2 exp packs men er kanskje lurt å skaffe seg alle sammen? Klart det er folk som spiller det her enda! Du trenger ikke å skaffe deg alle exp packs'ene enda, med mindre du har tenkt til å levle dancer, scholar, bluemage, puppetmaster eller corsair. Regner med at det er CoP og ZM du har fra før? anyways, hvis du har tenkt til å prøve det igjen, så er vi en del nordmenn på titan serveren Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som spiller det her enda? Tenkte jeg skulle prøve det igjen som den Final fantasy fanboyen jeg er. har allerede spillet med 2 exp packs men er kanskje lurt å skaffe seg alle sammen? Klart det er folk som spiller det her enda! Du trenger ikke å skaffe deg alle exp packs'ene enda, med mindre du har tenkt til å levle dancer, scholar, bluemage, puppetmaster eller corsair. Regner med at det er CoP og ZM du har fra før? anyways, hvis du har tenkt til å prøve det igjen, så er vi en del nordmenn på titan serveren ok laget en char på titan men er det no norsk linkshell der enda ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå