Kenny™ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Har akkurat begynt på igjen med FFXI. er Hume, med 31 Warrior, 16 Monk, og en 10 Dark Knight. Endret 24. september 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har akkurat begynt på igjen med FFXI. er Hume, med 31 Warrior, 16 Monk, og en 10 Dark Knight. 9562846[/snapback] På Titan? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Daså. Du får si ifra hvis du kommer til Titan en dag da Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nå har jeg: 30 WAR, 22 DRK og 15 MNK. btw. DRK er kjempegøy! blir enda kulere når man begynner med skillchains! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 FFXI er det beste MMORPG noensinne, etter Ultima Online såklart..! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Grøss... driver å leverer fisk sånn at jeg får fame i Windurst, men jeg må zone mellom hver fisk jeg leverer... Det tar så jævlig lang tid! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er noen år siden jeg fikk maks fame over alt, men husker jeg rett er det der langt ifra beste måten å gjøre det på. Jeg kan i alle fall ikke huske å ha gjort det der før Les denne guiden du: http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Quick_Reputation Kjøp Cornettes fra musikkbutikken i Bastok når de er på 1. eller 2. plass. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå har jeg 3 fame da, så jeg trenger det ikke mer. Men tusen takk, får sikkert bruk for det en annen gang Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) har spillt det litt nå, og det klarte ikke helt å fange meg inn på samme måte som noen andre spill/MMORPGer har klart. Det er alt for komplisert! at jeg faktisk må sette meg ned i en god halvtime å se på en rekke videoer for å skjønne hvordan jeg skal finne meg noe å gjøre blir for dumt. Musa er og helt ubrukelig :S. Skjønner godt hvorfor folk liker dette spillet, men det er ikkenoe for meg. Jeg håpet egentlig at jeg hadde funnet et nytt spille å spille i lengre tid framover, men det ser dårlig ut nå :S. Endret 1. oktober 2007 av zeox Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg spiller med en ps2 controller på pc , går veldig fint og enklere syntes jeg. Musa blir vel mest brukt til og bevege seg med, har aldri vært noe racer på keyboard Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Man bruker kun tastatur og eventuelt gamepad i dette spillet. Glem musa. Og ja, det er komplisert og svært mye å sette seg inn i. Dog er det bare å ta det rolig, en ting av gangen så går det bare godt. Jeg kunne ikke en dritt da jeg begynte, og kjente ingen som hadde spilt det før. Nå kan jeg det meste etter over 3 år Det er et spill som aldri tar slutt når du først har kommet inn i det. Men for å komme inn i det må man "ofre" litt, dessverre. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det jeg synes er verst er hvor lang tid det tar å skille opp crafting Sitter liksom i en halv time og får 0.1 i spill lissom... xD Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Uff ja, ga opp det med en gang jeg. :!: Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Alt tar lang tid, ikke bare crafting Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror jeg nesten har 1 i finsihg nå :O Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror jeg nesten har 1 i finsihg nå :O 9627891[/snapback] Ganske fin leif det der ja Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Æsj. Sorry, men du skjønte vel hva jeg mente? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som har funnet en butikk man kan forhåndsbestille Wings of Goddess expansion fra? Utgivelses dato er satt til rundt den 22 Nov så den burde vel være i sortimentet hos noen snart. Har sjekket de mest vanlige av innlands og utlands butikker men ikke funnet noen, og det gjelder den europeiske versjonen Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke funnet den enda jeg heller men det kommer nok Ikke noe hast uansett. De første ukene er som vanlig etter ny exp pack. Maint. nesten hver dag i noen uker i tillegg til panikktilstander og overprising av nye items. Ser heller ikke noe særlig vits i å begynne på denne før jeg har blitt Captain og er ferdig med ToAU missions, men det skulle jeg klare sånn ca. innen den tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå