ManheiM Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei Jeg lurer om amd athlon er overklokkings vennlige? og om noen kan nevne noen bra cpu vifter som er bra å klokke med.. Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Etter hva som har vært rapportert her inne kan det tyde på at de er svært gode klokkere. Tråd med overklokkingsresultater for AMD generelt Forumrekord i overklokking for alle cpu'er Her finner du sikkert litt snadder. Forumrekorden for en 3700+ er 3,44gHz, en anstendig hastighet som gir deg krem-ytelse! Hva gjelder kjøler ville jeg prøvd Scythe Ninja, eller noen av de nye Vapochill'ene. Vapochill Extreme Zalman Gode kjølere, men det koster å være kar.. Førstnevnte koster rundt 300, den siste rundt 400. Den siste antar jeg er mer støyvennlig, men førstnevnte bør gi bedre ytelse. Sjekk rundt på nett etter tester og sammenligninger. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 selvfølgelig er jeg en av de som har havna med en totalt uvillig 3700 her er det stopp ved rett over 2,4... Lenke til kommentar
theoddone Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Uke 0547 er fantastiske overklokkere på 3700, kan nå 3ghz på luft med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå