Gå til innhold

Sende til data via bluetooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du bluetooth-adapter eller innebygd? Det følger som regel med et program som gjør at du kan overføre filer osv. Har du ingen program for dette, søk og se om du finner.

5885216[/snapback]

Jeg har en bluetooth som jeg kobler på dataen i USB .Jeg innstallerte alle programmer som fulgte med mobilen og der finner den ikke mobilen.

Lenke til kommentar
Har du aktivert bluetooth paa mobilen?

5905303[/snapback]

Den er aktivert og jeg kommer til en veiviser på maskinen hvor jeg skal enten la den legge inn kode eller jeg skal lage egen , men kommer ikke lenger da det blir feilmelding på den.

Lenke til kommentar

5905303[/snapback]

Nå gikk det bra :)

Min datamaskin er funnet på mobilen og når jeg sender f.eks bilde via bluetooth så høyreklikker jeg ikonet på bluetooth enhet nede på høyre side og velger da motta...og vips så overfører den bildet :D

Takker for responsen :thumbup:

Lenke til kommentar

5905303[/snapback]

Min datamaskin er funnet på mobilen og når jeg sender f.eks bilde via bluetooth så høyreklikker jeg ikonet på bluetooth enhet nede på høyre side og velger da motta...og vips så overfører den bildet :D

5906670[/snapback]

Har også samme problem... mislykket overføring til pc.

Hva valgte du for overføring.... <Filoverføring>?

Er det krav om minimum antall tegn i PIN-koden?

Kan du kort sette opp ei "oppskrift"? :hmm:

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

5905303[/snapback]

5906670[/snapback]

Har også samme problem... mislykket overføring til pc.

Hva valgte du for overføring.... <Filoverføring>?

Er det krav om minimum antall tegn i PIN-koden?

Kan du kort sette opp ei "oppskrift"? :hmm:

På forhånd takk!

5925957[/snapback]

Jeg er ikke så flink å forklare selv og jeg husker ikke alt her , men jeg kan forsøke ihvertfall:

Når jeg plugger inn bluetoothen så dukker det opp ikonet på maskinen nede til høyre.Først så aktiverer du bluetooth på mobilen og går til bilde eller video du vil sende.Når du velger send så får du opp flere alternativer så jeg valgte da bluetooth.Velg så å sende og så høyreklikker du ikonet på maskinen som jeg nevnte og velg motta en fil.Da skal mobilen søke etter enheter og hvis du vet hva maskinen din heter så skal den dukke opp der.velg den på mobilen.da sender den over til maskinen hos meg.Det med nøkkel får jeg ikke til men det får jeg beskjed om å bruke når jeg skal sende fra data til mobilen.Så får vi se om du lykkes.

Er du usikker på hva som er datamaskin navn så høyreklikker du Min datamaskin og velg egenskaper og så datamaskinnavn....der ser du hva navnet på maskinen din .

Endret av Owners
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...