TheOats Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) ...Skingrad? Han som styrer byen. Edit: Samma det, endelig var den lizard dama der. Tok bare 5 dager i spillet. Endret 7. april 2006 av The O Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 hvordan fant du han skingrad vampyren? skjønner jeg drepte just alle i the black hand sanctuary vist du skjønner så jeg vet ikke om fler vampyrer, er vampyr delv men kansje jeg tjener på å komme i kontakt med en annen en. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 hvordan fant du han skingrad vampyren? skjønner jeg drepte just alle i the black hand sanctuary vist du skjønner så jeg vet ikke om fler vampyrer, er vampyr delv men kansje jeg tjener på å komme i kontakt med en annen en. 5884353[/snapback] Han i Skingrad er "count" eller ordfører liksom, så du må inn i slottet, der skal det vel vere ei lizzard dame som går å henter ham når du har et ærend der, vet ikke om du får snakke med ham ellers. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ok takker fikk det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå