Gå til innhold

Hvordan lage server i CS: Source og 1.6?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noen muligheter for bots på en dedicated server?

7477862[/snapback]

Ja, det gjør det. Men jeg aner ikke hvordan.

7477934[/snapback]

Når jeg spiller CZ skriver jeg "rcon bot_add_ct" om jeg vil ha en CT (uten paranteser).

Du må såklart skrive "rcon_pasword "<passordet som du satte i kontrollpanelet>" først.

Lenke til kommentar
Finnes det noen muligheter for bots på en dedicated server?

7477862[/snapback]

Ja, det gjør det. Men jeg aner ikke hvordan.

7477934[/snapback]

Når jeg spiller CZ skriver jeg "rcon bot_add_ct" om jeg vil ha en CT (uten paranteser).

Du må såklart skrive "rcon_pasword "<passordet som du satte i kontrollpanelet>" først.

7478238[/snapback]

Meget riktig. Fungerer vel i CS 1.6 også, hvis jeg ikke husker helt feil. ;)

Lenke til kommentar
Skal bort til helgen, så oppdaterer kanskje ikke guiden min før til neste helg. Men da slenger jeg nok på AMX mod også  :dribble:

7476845[/snapback]

Jeg har allerede gjort det. Amx Mod X på dedicated server.

:whistle:

7479284[/snapback]

Og så idag da :p Men da slapp jeg ihvertfall :) Flotters, kanskje vi skulle slå sammen guidene, så kan jeg oppdatere min med litt mer bilder og mer detaljer :whistle:

Lenke til kommentar
Skal bort til helgen, så oppdaterer kanskje ikke guiden min før til neste helg. Men da slenger jeg nok på AMX mod også  :dribble:

7476845[/snapback]

Jeg har allerede gjort det. Amx Mod X på dedicated server.

:whistle:

7479284[/snapback]

Og så idag da :p Men da slapp jeg ihvertfall :) Flotters, kanskje vi skulle slå sammen guidene, så kan jeg oppdatere min med litt mer bilder og mer detaljer :whistle:

7479662[/snapback]

Mulig det. Men det tar vi over PM. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

men er det farlig hvis jeg kjører serveren på port: 3784 ?

det er den porten jeg bruker på vt

Edit: jeg måtte bare kjøre serveren på¨port: 3784 og så skru av serveren og så starte den med 27015 da funka det plutselig :O

Endret av thaLapp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det har jeg skrevet, men skal snart (når jeg gir meg selv tid :p ) skrive alt bedre. Altså, les guiden i signaturen min. Du har startet på en litt annen måte, så du finner server-mappa en annen plass, under steam-mappa. Men alt er det samme.

Vel, du går til steam mappa de -> Steamapps -> din bruker -> ditt spill -> maps.

Kopier inn der du finner maps i server-mappa. Les bedre forklart i guiden min, i sigg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når du nevner det Matsemann. Så får det meg til å lure på om det er noen sider som har side opp og side ned med commandoer til å ha på egne servere.

For de eneste jeg tingen jeg har forandret på er sv_maxrates og sv_minrates.

Edit:

sys_ticrate måtte iallefall forandres på, 1000 var ett passende tall ;)

Og arrgh. Kor må eg legga cfg.fila og hva må den hete for at den skal lastes hver gang jeg starter opp serveren. Kjipt å måtte forandre alt på ny.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...