cyclo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det holder med ett innlegg folkens. Gjentar man seg selv for å få oppmerksomhet er det å regne som spam og blir fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
entername Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kansje nemne at ein ikkje lenger treng Steam for og laste ned dedicated server? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Når jeg skriver inn Gatewayen i nettverksleseren, kommer det fram at jeg må skrive inn brukernavn og passord. Hva er brukernavnet og hva er passordet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det har du enten bestemt selv den gangen du satte opp nettverket. Om noen andre satte det opp må du spørre dem. Om du fikk boksen ferdig satt opp av ISP står brukernavn+passord i et brev fra dem, eller på en klistrelapp som sitter på boksen. Eventuelt kan du prøve med standard brukernavn: admin passord: admin Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kan det ha noe å si at jeg har SpeedTouch. Er elleve år, så jeg ringer ikke til Tussa. Så du tror at det står bak på boksen? Vi fikk noen til å sette opp boksen, så vi har ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kan det ha noe å si at jeg har SpeedTouch. Er elleve år, så jeg ringer ikke til Tussa. Så du tror at det står bak på boksen? Vi fikk noen til å sette opp boksen, så vi har ikke gjort noe. Da er det bare å gjøre slik: Åpne nettleseren og skriv inn: http://speedtouch/ Der du skriver inn vanlige adresser som diskusjon.no Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hjelper ikke med dette: Brukernavn: Admin Passord: Admin Så jeg må portforwarde for at serverne mine skal funke? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 oppdatere førstepost med bilder som fungerer? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kan hende jeg tar meg tid til å lage en liten guide i kveld. Får se. Lenke til kommentar
Eikoyv Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 får ikke dette til å funke... vi har multimodem... har det noe å si? og ip'en til routeren er noe helt annet enn det som står i dokumentet... veldig takknemlig for hjelp... har slitt emd dette i flere måneder Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som vet hvordan en får til en adresse der folk bare kan se på gamen ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som vet hvordan en får til en adresse der folk bare kan se på gamen ? Hva du mener? En lesbare adresse i steden for tall? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Noen som vet hvordan en får til en adresse der folk bare kan se på gamen ? Hva du mener? En lesbare adresse i steden for tall? En ip-adresse, vi fikk det på et "lokalt-lan" for å se CS-compoen Har også en THOMSON ST780 så det er litt vanskelig å følge instruksene i førstepost ? Endret 15. januar 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Må bare følge på her, til senere bruk Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvordan får man changet game-mode inne på console/konsoll? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Server funker ikke :S Det kommer opp: STEAM validation rejected ... Kan ikke joine. Hva skal jeg gjøre ..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå