Smultr1ngeN Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 http://halovasjera.net/Guider/FeilsQking/guide/maps.html Og ikke siter hele førstepost er du snill. ok takk Lenke til kommentar
999sss Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er ikke spesielt pc-flink, men hva og hvor skriver jeg noe for å åpne routeren? Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Go Linux <3 med ubuntu 7.10<3 lager det mindere i linux? btw Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Når jeg har lagd server og ønsker å starte på nytt i stats.. Åssen gjør jeg det? feks først warmup så alvor Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 sv_restart eller bare restart. Evt. rcon sv_restart. Husker ikke om hele serveren restarter og folk må joine på nytt. mp_restartgame 1 for CSS eller sv_restartround 1 for 1.6, men husker ikke om de bare restarter selve runden. Konklusjon: Er ganske usikker. Men et søk i CS-forumet her etter "warmup" burde gi deg noen treff. Tenker spesielt på tråden til Jooakim. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 bruker vanlig "lag en server" skal ordne med plugin, folk her maser jævlig å spille nu så jeg tenker å gjøre det senere... ergo bruker standard takk Lenke til kommentar
Trotting Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skal du slappe folk, må du legge til "AMX Mod", tror jeg.Skal andre bli admins, må de få "rcon password" av deg. Skal du kicke noen fra konsoll, skriver du "rcon_password passordet", så skriver du "rcon kick "brukernavn eller id". Det er nest riktig. hvis du det er 1.6 du skal ha så vet jeg ikke men til css så er det mani admin plugin du må ha eller det er den som er mest brukt og er lettest. I mani admin så er det best å bruke "windows_clients_txt_generator" for å lage clients listen (admin listen). og når du er admin kan du velge fra lister hva du skal gjøre. Kicke fra console ingame er rcon kick "brukernavn eller id" men i server consolen er det bare kick "brukernavn eller id". Lenke til kommentar
pahero Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei. Jeg prøvde og bare lage en server, eller bare åpne en server, og joine min egen. og det funka! men jeg har heller ikke gjort noe med ruteren eller modemet. Men vi har usikret nettverk, uten passord? Er det derfor jeg ikke trengte og gjøre noe sånn at andre kan joine? Og en ting til, det var at jeg skal hjelpe en venn med og lage server, men han har sikret nettverk og hele pakka. men når vi skal inn på ruteren (192.168.1.1) så går det ikke, det blir bare et google søk, hvorfor skjer det? Takker for svar! PS: Jeg sjekker ikke så ofte her, så helst hvis du har svar, svar på: [email protected] Men du må ikke det.. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som vet hvordan jeg legger inn maps på dedicated ? sånn jeg kan spiller flere maps enn de som er der Need help FORT !! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det står en eller annen plass i Sticky, men: Steam\steamapps\<brukerkonto>\source dedicated server\cstrike lag en mappe som heter maps og last filene banene over dit. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hvorfor kan jeg ikke skifte maps? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du må starte serveren først? Du kan ikke velge maps når du creater den, må vente til den er oppe og går, så kan du endre det fra front-panelet der. Lenke til kommentar
BendItLikeBender Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Når eg prøva å starte dedicated med port 27015, så får eg opp en melding som lyder: Fatal Error: Couldn't allocate dedicated server IP port 27015. Noen tips ? Endret 16. mars 2008 av BendItLikeBender Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Bruk 27016 og forward den istedet. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 hei på dere måtte bare ha denne i mine innlegg på tide å¨reise på jobb, laters Lenke til kommentar
BendItLikeBender Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Når eg setter serveren opp, så er ip til serveren min lokale ip, altså 192.168.1.1, dvs ingen på nett kan joine serveren. Er det en måte å forandre ipen til min eksterne ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du må forwarde porten du brukte på ruteren din. Lenke til kommentar
Marius982 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jeg vet ikke om jeg har klart det, noen som gidder å sjekke denne her: Takker for svar ;D Endret 16. mars 2008 av Marius982 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du postet din lokale IP Lenke til kommentar
Marius982 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 hvorfor kan jeg ikke skifte maps? Her er en link med noen nyttige kamandoer, som du bruker i console. Komando link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå