Matsemann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har ingen erfaring fra hverken mani-plugin eller å kjøre serveren i Linux, så kan dessverre ikke hjelpe deg der. Beklager Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) går greit noen som KAN? Endret 22. mai 2007 av r2d290 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Oi dæven, dette var litt flaut. Her kommer jeg inn i en tråd og bare sier at jeg ikke kan... Trodde det var en annen tråd, den jeg hadde starta om CZ/1.6, men så feil, beklager. Endret 22. mai 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Nå har jeg fulgt veiledningene på hjemmesiden til Mani Admin Plugin. Har et noobish spørsmål igjen; Hvordan starter jeg opp serveren? Takk for alle svar! edit: Skal jeg bare starte Source Dediacted Server edit2: Når jeg starter opp Source Dedicated Server kommer denne meldingen: Skal prøve å restarte maskinen. edit3: Det funket ikke, feilmeldingen kommer fortsatt. Jeg fjernet alle Mani Admin Plugin-filene, og vips så funket det igjen. Er så mange innstillinger som kan bli oversett! Endret 23. mai 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har aldri selv fått til å installere Mani på en Source-server. Får akkurat samme feilmelding ved standard installasjon... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 er ikke noe problem å innstalere mani admin på source... jeg har prøvd dette, både på linux og windows, og har alldri hatt problemer med det (uten om nå som jeg ikke får til å sette admin på folk... trenger fortsatt hjelp til dette). Har brukt både betaverson, og vanlig... to fine guider er www.srcds.com (for generell server), og hlds101.com (video for 1.6, men funker også på source... Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Nå begynner jeg å stresse Lastet ned en ferdig konfiguert versjon av Mani Admin Plugin. Denne la jeg i C:\Programfiler\Steam\SteamApps\*mitt brukernavn*\source dedicated server\cstrike Da ble ting slik: (klikk på bildet for større versjon) Dette er riktig, ikke sant? Jeg gjør meg selv til admin osv. senere. Problemet er at jeg fortsatt får den minne-feilen jeg postet litt lengere opp i tråden når jeg starter opp Source Dedicated Server, OG NÅ SITTER JEG PÅ EN ANNEN MASKIN. Er det noe annet jeg har glemt, må jeg for eksempel innstallere et program? Må jeg rote med hlupdatetool? Takk for alle svar! Og sorry for at jeg noober rundt. Endret 25. mai 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Prodishni Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vet noen hvor man kan kjøpe vanlig server ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Vet noen hvor man kan kjøpe vanlig server ? 9283615[/snapback] Mener du public server eller warserver? Stikk innom en av linkene under. www.mbit.no www.gameguard.no www.gameserver.no Selv vil jeg anbefale mbit.no EDIT: Bare så det er sagt, Windows dedicated servere er bare noe dritt. For CS servere, så trenger man å kjøre de på Linux (eller en Unix variant) I tillegg, så for å få akseptabel ping til hele landet, så anbefales det å sette den i et serverhostingselskap som har under 1ms til NIX, og minst 1 Gbit linje til NIX. Endret 16. august 2007 av Farnsworth Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) hvordan får jeg zombie botet og RPGmenu? Edit: Hvordan får jeg serveren til å være slik at hvis du søker etter "De_dust2" så finner du serveren min? Kan jeg velge hvilken mape det skal være til en hver tid? Kan jeg også velge hvor mange som kan være innpå den hele tiden? Hvis jeg en dag har at det er max 20 så en annen dag 12? Endret 9. september 2007 av eminem1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tror du får fler svar her.. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bare innse det,man trenger en guide til hvær og en av routerne!Og det er mange.Jeg sjønner ingenting når jeg er på min router,ingenting av det som står i guiden ligger på min router. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bare innse det,man trenger en guide til hvær og en av routerne!Og det er mange.Jeg sjønner ingenting når jeg er på min router,ingenting av det som står i guiden ligger på min router. Se om du finnner routeren din her Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg finner ikke den eksakte routern min,Zyxel prestige 660HWT. EDIT:La på punktum. Endret 10. november 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 http://portforward.com/english/routers/por...0HW-T1index.htm http://portforward.com/english/routers/por...0HW-T3index.htm http://portforward.com/english/routers/por...W-T3v2index.htm Noen av dem? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nei det står kun HWT.Jeg har nå prøvd desperat å få static ip og alt det andre,fulgt guiden,men dette går rett til !#(?)#(!!) så jeg må nokk gi opp hvis ingen har den rette løsning. Lenke til kommentar
Yourey Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har installert Mani Admin Plugin nå, extracta d til C:\srcds\cstrike og gjort meg selv til admin (trur jeg) Men når jeg skriver bind "F11" admin i console og trykker på F11 in-game kommer det: You are not authorised to run the command admin! Hva skal jeg gjøre? Har lagt opp adminlist.txt - mappa mi hvis det hjelper... adminlist.txt Lenke til kommentar
Smultr1ngeN Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hvordan får jeg et annet map enn de som står i lista ?? Endret 16. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 http://halovasjera.net/Guider/FeilsQking/guide/maps.html Og ikke siter hele førstepost er du snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå