Tfosheim Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er ikke alltid like lett å få med seg alt som skjer på landets nest største forum. Her er et knippe av de mest spennende trådene i uken som gikk. Les mer Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kommer dere til å gjøre dette hver uke fremover eller? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 dette var en kul greie, ha gjerne en sånn en hver uke. Epz. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvot mange forumbrukere har vg? VI MÅ SLÅ VG! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Finne det et støøre forum i Norge enn dette? Lenke til kommentar
pej Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Finne det et støøre forum i Norge enn dette? 5883042[/snapback] VG Nett Debatt er større. Mer informasjon Lenke til kommentar
Slip Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg sletter min bruker på vg i skrivende stund, kom på at jeg hadde en :/ hardware.no ftw >_< Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Finne det et støøre forum i Norge enn dette? 5883042[/snapback] VG Nett Debatt er større. Mer informasjon 5883070[/snapback] Har dere et et uoffisielt mål å bli større enn Vg når det gjelder forumstørrelse ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kvalitet foran kvantitet... VG er jo trossalt et mere "folkevennlig" forum med de kategoriene der... Dette er jo og blir et forum for over gjennomsnittet interesserte (eller?). Lenke til kommentar
pej Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har dere et et uoffisielt mål å bli større enn Vg når det gjelder forumstørrelse ? Både ja og nei, men mest nei. Størrelse er ikke alt, og jeg mener personlig at vi holder et mye høyere nivå her enn hva VG gjør. Kvalitet over kvantitet, and all that. Men på den annen side så ønsker vi jo naturligvis å vokse så mye som vi kan slik at forumet blir enda bedre. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Skal vel ikke bli noe problem å slå Vg Dette forumet er jo mye mer ryddig, keep up the good work med ukentlig update Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Skal vel ikke bli noe problem å slå Vg Dette forumet er jo mye mer ryddig, keep up the good work med ukentlig update 5883657[/snapback] word Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 trykke på den linken til vgs forum og tenkte med en gang " så sinnsykt rotete og uoversiktlig" nei tror jeg holder meg til hw.no jeg får all hjelpa jeg trenger her. sa jeg at vgs forum var sinnsykt rotete? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 VG's forum er alt for rotete Samme er Kvinneguiden.no sin, dog bedre enn VG. Den som bør rangeres som nr.1, er nettop HW (Diskusjon) sin Ryddig, helt grei design og meget fin brukevennlighet! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har dere et et uoffisielt mål å bli større enn Vg når det gjelder forumstørrelse ? Både ja og nei, men mest nei. Størrelse er ikke alt, og jeg mener personlig at vi holder et mye høyere nivå her enn hva VG gjør. Kvalitet over kvantitet, and all that. Men på den annen side så ønsker vi jo naturligvis å vokse så mye som vi kan slik at forumet blir enda bedre. 5883655[/snapback] Jeg støtter deg på den der. Kvaliteten på forumet her er topp. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 VG's forum er alt for rotete Samme er Kvinneguiden.no sin, dog bedre enn VG. Den som bør rangeres som nr.1, er nettop HW (Diskusjon) sin Ryddig, helt grei design og meget fin brukevennlighet! 5883886[/snapback] + at man kan velge "design" selv! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) VG's forum er alt for rotete Samme er Kvinneguiden.no sin, dog bedre enn VG. Den som bør rangeres som nr.1, er nettop HW (Diskusjon) sin Ryddig, helt grei design og meget fin brukevennlighet! 5883886[/snapback] Burde nesten være ein selvfølge når du samlar titusenvis av nerdar på ein stad :!: Men eg er enig i at hw-forumet er blandt dei betre ja, oversikteleg meny og takke gud for signatur- og avatarreglane, eit godt forum kan fort bli øydelagt når 80% skal ha eit signaturbilete på 400x200 pixler. Endret 7. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvis man skal snakke om hvilket forum som har størst potensiale, vil jeg tro det skal mye til for å slå vg.no's diskusjonsforum når d gjelder emner. Den dagen HW.no nettverketes forum får 4 tråder som gjelder sexualliv, har orcla virkelig slått på stortromma. Men vg.no forumet så da ikke uoverskitlig ut? Så på det for første gang i dag, og jeg ble ikke skremt, men hw.no's er mye mer gjennomført. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Svært interessant å lese, selv om kategoriene kanskje kunne hatt en bedre "oppløsning". Som en gammel traver fra overklokking.no, kunne det jo også vært spennende å lese litt om hvordan feltene "kjøling, overklokking" osv kommer ut i en slik statistikk. Antakelig blir jeg skuffet, men vil nok komme over det! Btw; I det øyeblikket man innfører stoff som relateres til sex osv, så har man vel tapt. Emnet er riktignok høyst interessant, men hører vel neppe hjemme under hw.no? Eller?? "Hardware" kan jo være så mangt, om man bruker fantasien..... Endret 7. april 2006 av Skrue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå