Gå til innhold

Beste tv-karakterer fra tv-seriens verden - finale

Beste tv-karakterer fra tv-seriens verden?  

721 stemmer

1. 1. Beste tv-karakterer fra tv-seriens verden?

• Cosmo Kramer - Seinfeld
      135
    • George Costanza - Seinfeld
      51
    • MacGyver - MacGyver
      238
    • Jack Bauer - 24
      119
    • David Brent - The Office
      40
    • Michael Scofield - Prison Break
      93
    • John Locke - Lost
      56

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble Bauer på meg også. Sender vi et brev sammen til Kiefer da om han vinner denne konkurransen? :love:

5892866[/snapback]

Finner han sikkert på nærmeste bar der han bor sittende og onananere til en stripper. Eller muligens er han og demonterer et hotelrom i fylla.

Takk og pris for at fyren er en god skuespiller og ikke roter det til på settet, slik som han roter det til ellers :)

5892919[/snapback]

Trodde han hadde slutta med slikt vas jeg? :)

Lenke til kommentar
Det er sant at Kosmo og George har særpreg, men det har dessverre ingenting med om de er best eller ikke. Det har med hvem folk liker best, og da kan de ha så mye særpreg de bare vil; jeg synes ikke de er morsom i det hele tatt.

5967437[/snapback]

Særpreg eller ei. De to er vanvittig gjennomførte karakterer. Alt for mange som ikke skiller mellom serie og karakter

Scofield elskes fordi han er så forbanna smart, og skyr ingen midler for å få broren ut av fengsel. Han er en mann som satser alt for å redde familien, og det må man respektere. Han løser alle problemer, han har alltid en back-up plan og han ser bra ut i tillegg. Han er akkurat sånn MacGyver skulle vært.

Akkurat derfor blir det for døvt. Han har alltid en backup plan. Alltid på toppen av det. Mr. Perfekt? Ikke noe gjennomført karakter mener jeg, men dog en god serie.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

David Brent er min favoritt, han er bare noe av det kuleste jeg har sett på TV på lenge... Så fantastisk ufrivillig morsom og pinlig :love:

...for ikke å snakke om at han er den klart beste danseren/sangeren av samtlige på listen ;)

Lenke til kommentar
David Brent er min favoritt, han er bare noe av det kuleste jeg har sett på TV på lenge... Så fantastisk ufrivillig morsom og pinlig :love:

...for ikke å snakke om at han er den klart beste danseren/sangeren av samtlige på listen ;)

6143631[/snapback]

Har du sett episode 4 på sesong 1? Da de leier inn en ekstern for å holde kurs og de spør Gareth om hans fantasi/drøm...? :p

Og ikke minst senere i episoden da David spiller gitar.

Lenke til kommentar
Du er født i 1990, du er egentlig et godt eksempel på det jeg snakker om. Det finnes ingen over 18 som fortsatt lar seg kaptivere av mannen.

5957933[/snapback]

Jeg er over 18 (3 måneder), og synes fyren er like kul. Det er selvsagt plagsomt med hun damen som jeg nå har funnet ut alltid spiller den damen MacGyver er/blir forelsket i...

Uansett, Mac ruler gata!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...