Gå til innhold

Beste tv-karakterer fra tv-seriens verden - finale


Beste tv-karakterer fra tv-seriens verden?  

721 stemmer

  1. 1. Beste tv-karakterer fra tv-seriens verden?

    • Cosmo Kramer - Seinfeld
      135
    • George Costanza - Seinfeld
      51
    • MacGyver - MacGyver
      238
    • Jack Bauer - 24
      119
    • David Brent - The Office
      40
    • Michael Scofield - Prison Break
      93
    • John Locke - Lost
      56


Anbefalte innlegg

Å stemme på MacGyver er som å stemme på Sesam Stasjon som beste program. Det var jo selvfølgelig kult for leeenge siden, men vi har vokst opp og skjønt at glock og tatoveringer slår lommekniv og hockeysveis.

5957623[/snapback]

 

 

Aldri i verden! :mad:

MacGyver for alltid! :)

5957898[/snapback]

Du er født i 1990, du er egentlig et godt eksempel på det jeg snakker om. Det finnes ingen over 18 som fortsatt lar seg kaptivere av mannen.

5957933[/snapback]

 

Bare vent til _jeg_ blir over 18! Da har du en 18-åring som fortsatt digger MacGyver. Maccern er helten min for alltid<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er selv ikke 18 men tror ikke jeg vil gå lei MacGyver bare fordi jeg blir 18 eller noe sånt

5963626[/snapback]

Akkurat som Linkin Park var best 4ever? Du blir eldre, du utvikler deg, du innser at MacGyver suger, sånn er det bare.

5965917[/snapback]

 

Tør vedde på at jeg synes MacGyver er stillig lenger enn du synes han klysa Jack Bauer er tøff. For MacGyver er en legende, mens Jack Bauer er bare en standard amerikansk action helt som ikke har noen særpreg.

 

Og jeg har utviklet meg mange ganger på forskjellige punkter, men synes fremdeles Angus er kul og kommer nok alltid til å synes det. Så den teorien kan du putte opp der sola ikke skinner :D

Lenke til kommentar
er selv ikke 18 men tror ikke jeg vil gå lei MacGyver bare fordi jeg blir 18 eller noe sånt

5963626[/snapback]

Det er forskjell på å gå lei fyren og forgude han. :ermm:

5963653[/snapback]

Har aldri sagt at jeg forguder han har jeg?

 

er selv ikke 18 men tror ikke jeg vil gå lei MacGyver bare fordi jeg blir 18 eller noe sånt

5963626[/snapback]

Akkurat som Linkin Park var best 4ever? Du blir eldre, du utvikler deg, du innser at MacGyver suger, sånn er det bare.

5965917[/snapback]

Linkin Park er brae de. ikke no sånn "best 4ever"

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor MacGyver har fått så mange stemmer.

Se på det deilige bildet av George fra "Seinfeld" da :love:

5967220[/snapback]

 

Både MacGyver og George er geniale. Synes det er rart han ikke får fler stemmer enn Kramer. Og at Scofield har fler til nå er jo bare pga alle PB fansa som stemmer på serien istedet for karakteren, med mindre noen kan gi meg en skikkelig god forklaring på hvorfor han er bra så holder jeg på det utsagnet. I min mening karakteren er bra gjennomført, men den har ingen særpreg. Noe Jack Bauer ikke har egentlig heller, men ser ut som om folk liker han godt og.

 

Kosmo, Angus og George har særpreg av kandidatene, resten forutenom David Brent (som jeg ikke kan uttale meg om, siden jeg aldri har sett på "The Office") er gode karakterer. men ingen særpreg som de 3 nevnte.

 

Sikkert noen av dere som blir småirritert på hva jeg sier, så gjerne gi motargumenter og slikt så får vi se om jeg blir overbevist :thumbup: .

Lenke til kommentar

Det er sant at Kosmo og George har særpreg, men det har dessverre ingenting med om de er best eller ikke. Det har med hvem folk liker best, og da kan de ha så mye særpreg de bare vil; jeg synes ikke de er morsom i det hele tatt.

 

Scofield elskes fordi han er så forbanna smart, og skyr ingen midler for å få broren ut av fengsel. Han er en mann som satser alt for å redde familien, og det må man respektere. Han løser alle problemer, han har alltid en back-up plan og han ser bra ut i tillegg. Han er akkurat sånn MacGyver skulle vært.

Lenke til kommentar
Scofield elskes fordi han er så forbanna smart, og skyr ingen midler for å få broren ut av fengsel. Han er en mann som satser alt for å redde familien, og det må man respektere. Han løser alle problemer, han har alltid en back-up plan og han ser bra ut i tillegg. Han er akkurat sånn MacGyver skulle vært.

5967437[/snapback]

 

 

Joda, Fish er småtøff han, men det finnes akk så mange tøffere i PB. Abruzzi og T-Bag knuser jo Michael i fillebiter :)

Lenke til kommentar

Stemte Michael Scofield, kanskje ikke nødvendigvis fordi det er den beste karakteren, men rett og slett fordi jeg lever meg inn i hans rolle, og den føles så naturlig. For å si det på en annen måte, hvis spørsmålet hadde vært: Hvilken karakter ville du vært?, hadde det vært en absolutt favoritt. Skulle jeg stemt noen annen her ville det vel vært MacGyver eller Kramer. De har vist at de er stabile i mange år.

Lenke til kommentar
Det er sant at Kosmo og George har særpreg, men det har dessverre ingenting med om de er best eller ikke. Det har med hvem folk liker best, og da kan de ha så mye særpreg de bare vil; jeg synes ikke de er morsom i det hele tatt.

 

Scofield elskes fordi han er så forbanna smart, og skyr ingen midler for å få broren ut av fengsel. Han er en mann som satser alt for å redde familien, og det må man respektere. Han løser alle problemer, han har alltid en back-up plan og han ser bra ut i tillegg. Han er akkurat sånn MacGyver skulle vært.

5967437[/snapback]

 

Om særpreg har noe å si er en smakssak som alt annet. For meg så kunne jeg aldri sett på en sit-com hvor det ikke finnes særpreg, blir bare kjedelig uten det uansett. Seinfeld er bra skrevet og slikt, men hadde du satt inn Matthew Perry som George så hadde det blitt middelmådig på det beste. Man ser så mange sit-com's hvor dem slenger inn kjekke vanelig folk, men man ser også hvor dårlig det blir. Men i de fleste andre sjangrer har særpreg mindre å si, det skal jeg innrømme. For faktum er jeg synes Jack Bauer ikke er så bra fordi han ikke har særpreg, men fordi jeg ikke liker karakteren eller serien.

 

Og Macgyver er kjekkere og smartere enn Scofield, macgyver trenger ikke backupplaner fordi han improviserer bare. Hadde MacGyver prøvd å redde broren til Michael Scofield så hadde serien kun vart 1 episode. Men så er jo ikke Scofield en trent agent heller da, så han gjør så godt han kan stakkaren :tease: .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...