kennethaa Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 I dag bestilte jeg meg disse, så har jeg 2x 256mb brikker fra før av. Så derfor lurer jeg på om det går bra å ha alle 4 brikkene sammen inni eller om det bare er lurt å ha 2x 1GB minnebrikker??? Lenke til kommentar
techs Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 har du Dual channel på hovedkortet? bare sørg for å få likt med ram på begge kanalene, da blir det stabilt.. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Det vil fungere fint, bare husk å sette de største brikkene i de første slottene, dvs de som ligger lengst inn på hovedkortet. Husk at 4 brikker med ulik PCXX00 vil kjøre på laveste verdi, dette kan tape ytelse. Størrelsen på minne blir ikke påvirket av dette, bare hastigheten. Ta også hensyn til Dual channel som nevnes over her. Tror jeg uttalte meg litt feil her, har ikke pæiling på Dual. Ignorer det jeg sa. Oppsettet ditt burde da bli : Vanlig : 1 GiB - 1 GiG - 256 Mib - 256 MiB Edit : på tide med nytt batteri i tastaturet, gitt. Endret 7. april 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 har dual channel ja, to lilla å to grøne porter da sater jeg på 2560mb ram da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå