falken Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Problermer med Tilgang til websiden der bildene ikke kommer opp men når jeg slår av NIS så får jeg opp bildene. Hva må jeg gjøre for å slippe å slå av NIS hvergang... Falken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 NIS? Norton Internet Security? Hvilken webside? Noe du har lagt opp? info info info.........! Lenke til kommentar
falken Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 NIS?Norton Internet Security? Hvilken webside? Noe du har lagt opp? info info info.........! 5882881[/snapback] Noop det er en side på nettet.... Nude.hu He he Falken Lenke til kommentar
falken Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 NIS?Norton Internet Security? Hvilken webside? Noe du har lagt opp? info info info.........! 5882881[/snapback] Noop det er en side på nettet.... Nude.hu He he Falken 5883979[/snapback] Hei Er det ingen som har noe ide om dette problemet ?? Falken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Om NIS slår ut på enkelte bilder kan det være at brannmuren tagger bildene/linkene som "farlige". Du må da enten senke nivået på sikkerheten eller legge til domenet som klarert område. Hvordan du gjør det i NIS er jeg ikke kjent med. Se manualen. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har hatt det smamme problemet med et OS jeg hadde som ikke var lisensiert. (Hadde en kompis som sa at det beste var piratprogrammer så han innstallerte alt mulig til meg) Men nå har jeg gått pro (Både med Windows og Symantec og alt annet) og da virker alle sidene. Rart det der....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå