jossi.tk Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei, Holder på å sette opp en media center pc til en kompis her nå. Fått opp alt sammen med farger og div. Men når jeg bruker den til å se på parabol. Altså Scart fra tuner til s-video på pc'n (WinTV-PVR 350 tv kort) blir bilde svart/kvit.. Men rest av MCE er det i farger.. når jeg ser DVD, bilder, osv. Noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre for å få ordnet dette? (Kan tenke meg det er en innstilling av S-video om jeg ikke tar helt feil? men finner ikke) Lenke til kommentar
jossi.tk Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Ingen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei. Litt usikker, men det er godt mulig du må endre en innstilling på satelitt tuneren. Der kan man ofte velge hvilken utgang som skal brukes i oppsettet, f.eks. scart RGB, S-video eller composit. Ikke alle tunere har S-video ut på scart heller, da blir det bare sort/hvitt. Og er det flere scart ut fra tuneren, er det mulig bare en av de støtter S-video. Uansett er det nesten sikkert på satelitt tuneren problemet er, og ikke på PC'n. Gi gjerne tilbakemelding om hva du fant ut av da ;-) Nettulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå