jonas1987 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva tror dere jeg kan ta for denne skjermen? Jeg har mest lyst å bytte den med noen i en CRT skjerm.. Det er ms'en som kommer til å bli litt flaskehals på den i mitt nye system. Det er 16 ms, nypris for rundt 1 år siden var 4000, nypris nå er 1900. Den er helt som ny... Det er også høyttaler på skjermen. Hvis noen vil kjøpe/bytte i en crt så bare send melding forresten=) Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva tror dere jeg kan ta for denne skjermen? Jeg har mest lyst å bytte den med noen i en CRT skjerm.. Det er ms'en som kommer til å bli litt flaskehals på den i mitt nye system. Det er 16 ms, nypris for rundt 1 år siden var 4000, nypris nå er 1900. Den er helt som ny... Det er også høyttaler på skjermen. Hvis noen vil kjøpe/bytte i en crt så bare send melding forresten=) 5882549[/snapback] Disse går for 2000,- i den lokale datasjappa i kr.sand nå. Maks verdt 750-1000,- brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå