siberiantiger Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg kjøpte meg nettopp et MSI K8N Diamond Plus hovedkort, men det jeg ikke tenkte på da jeg kjøpte meg et Asus EAX1600XT SILENT/TVD/256M med en stor kjøleribbe bak på kortet. Problemet er at jeg derfor ikke kan sette kortet i Primary PCI-Express sporet pga. den store kjøleren på hovedkort chipsettet. Derfor lurer jeg på om det finnet et alternativ til kjøling av dette chipsettet slik at det blir bedre plass til grafikk kortet mitt der.. Lenke til kommentar
S-T Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kan desverre ikkje hjelpe, men blei sjølv litt nervøs sidan eg har lagt inn bestilling på dette hovedkortet og Asus 7600gt silent. Ikkje for å kapre tråden, men gode råd til dette hk ha vore fint om det er same plasskrevande kjøleribba som er brukt på 7600gt kortet. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hvorfor ikke bare plassere det i spor 2? Lenke til kommentar
S-T Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Blei lei av å sjå leveringstidspunktet hos Komplett. Tida går så alt for seint når en ventar. La inn ny bestilling og tok eit anna skjermkort, med viftekjøling, sjølv om utgangspunktet for kortvalget var passiv kjøling. Endret 27. april 2006 av S-T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå