Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Alle Torrent brukere!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger hjelp! Etter at jeg formaterte har jeg instalert Azureus (Torrent Program) Så brukte jeg det en stund helt til den begynnte å avslutte seg selv. Lasta ned den nyeste Java Softwaren. Så Instalerte jeg uTorrent, BitLord og nå har jeg BitComet igjen... Alle programmene Avslutter seg når den kommer godt i gang ca 10 min

Takk for seriøse innlegg

Har Forwarda Porten/e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Liksommoderator? Da bør du i det minste vite hva du uttaler deg om. Jeg bruker f.eks. bittorrent/azureus/opera kun til å laste ned 100% lovlige linuxdistribusjoner. Det vil på sikt kunne spare organisasjonene som utvikler linuxdistribusjonene for mye penger dersom dem ikke behøver like mye serverkapasitet.

Angående emnet, så har du kanskje litt lite RAM på maskinen din? Jeg hadde et problem med azureus når jeg bare hadde 512MB som kan ligne på ditt.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg trenger hjelp! Etter at jeg formaterte har jeg instalert Azureus (Torrent Program) Så brukte jeg det en stund helt til den begynnte å avslutte seg selv. Lasta ned  den nyeste Java Softwaren. Så Instalerte jeg uTorrent, BitLord og nå har jeg BitComet igjen... Alle programmene Avslutter seg når den kommer godt i gang ca 10 min

Takk for seriøse innlegg

Har Forwarda Porten/e

5882504[/snapback]

Har du avinstallert alle BT klientene og JAVA. Og startet på nytt igjen? Først med JAVA og Azureus etter på.

Lenke til kommentar

Hei!

Jo færre Java-applikasjoner du kjører på en maskin jo bedre er det. For JVM er begrepet multitasking omtrent ukjent. Kjører du to litt tunge Java-applikasjoner så er det bare såvidt det går rundt for å si det sånn.

Dersom du er på Windows så kan jeg anbefale TorrentStorm som ikke er et Java-program. Har aldri hatt noe problemer med det. Ok, det er kanskje ikke den mest avanserte Bit-Torrent klienten, men den duger bra til mitt bruk. Veldig enkelt brukergrensesnitt :D

-Per

Lenke til kommentar

Liksommoderator? Da bør du i det minste vite hva du uttaler deg om. Jeg bruker f.eks. bittorrent/azureus/opera kun til å laste ned 100% lovlige linuxdistribusjoner. Det vil på sikt kunne spare organisasjonene som utvikler linuxdistribusjonene for mye penger dersom dem ikke behøver like mye serverkapasitet.

Angående emnet, så har du kanskje litt lite RAM på maskinen din? Jeg hadde et problem med azureus når jeg bare hadde 512MB som kan ligne på ditt.

5882684[/snapback]

neida det er ment som påminnelse om saker her inne.

moderat blir jeg nokk aldri å godt er det.

utaler meg om mm har nå drivi med data i ca 15 år her så jeg vet ikke jeg

Lenke til kommentar

den der var litt mystisk, du kan jo prøve å starte opp i sikkerhetsmodus, og sjekke om det samme skjer da?

hvis det ikke gjør det, så kan du begynne å leke deg i msconfig da det sikkert er et annet program/prosess som driver å krøller det til for deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...