MadtazRex Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei! Jeg trenger hjelp! Etter at jeg formaterte har jeg instalert Azureus (Torrent Program) Så brukte jeg det en stund helt til den begynnte å avslutte seg selv. Lasta ned den nyeste Java Softwaren. Så Instalerte jeg uTorrent, BitLord og nå har jeg BitComet igjen... Alle programmene Avslutter seg når den kommer godt i gang ca 10 min Takk for seriøse innlegg Har Forwarda Porten/e Lenke til kommentar
kvase Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#pirat Husk det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#pirat Husk det 5882564[/snapback] Dette har ingenting med piratkopiering å gjere. uTorrent, Azureus og alle andre Torrent-klientar er legale programmer. Å laste ned piratkopiert materiale er sjølvsagt ikkje lovleg, men dette kan du gjere like lett med Opera og Internet Explorer. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#pirat Husk det 5882564[/snapback] slå av internet. du vet de at det kan brukes til piratkopiering... Aldri hørt om problemet at programmet bare slår seg av, sikker på at det ikkje bare flytter seg ned til menyen med klokken? Endret 7. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
MadtazRex Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Den går bort... *GONE* ser den ikke ikke systemprossesser.. :/ kommer bare sånn bekjed om atb jeg må sende feilrapport... og det har jeg gjort to ganger Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#pirat Husk det 5882564[/snapback] Liksommoderator? Da bør du i det minste vite hva du uttaler deg om. Jeg bruker f.eks. bittorrent/azureus/opera kun til å laste ned 100% lovlige linuxdistribusjoner. Det vil på sikt kunne spare organisasjonene som utvikler linuxdistribusjonene for mye penger dersom dem ikke behøver like mye serverkapasitet. Angående emnet, så har du kanskje litt lite RAM på maskinen din? Jeg hadde et problem med azureus når jeg bare hadde 512MB som kan ligne på ditt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei! Jeg trenger hjelp! Etter at jeg formaterte har jeg instalert Azureus (Torrent Program) Så brukte jeg det en stund helt til den begynnte å avslutte seg selv. Lasta ned den nyeste Java Softwaren. Så Instalerte jeg uTorrent, BitLord og nå har jeg BitComet igjen... Alle programmene Avslutter seg når den kommer godt i gang ca 10 min Takk for seriøse innlegg Har Forwarda Porten/e 5882504[/snapback] Har du avinstallert alle BT klientene og JAVA. Og startet på nytt igjen? Først med JAVA og Azureus etter på. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg hadde også det porblemet med Azureus.. Ende med at jeg begynte og bruke Bitcomet Lenke til kommentar
1cubix1 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei! Jo færre Java-applikasjoner du kjører på en maskin jo bedre er det. For JVM er begrepet multitasking omtrent ukjent. Kjører du to litt tunge Java-applikasjoner så er det bare såvidt det går rundt for å si det sånn. Dersom du er på Windows så kan jeg anbefale TorrentStorm som ikke er et Java-program. Har aldri hatt noe problemer med det. Ok, det er kanskje ikke den mest avanserte Bit-Torrent klienten, men den duger bra til mitt bruk. Veldig enkelt brukergrensesnitt -Per Lenke til kommentar
kvase Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#pirat Husk det 5882564[/snapback] Liksommoderator? Da bør du i det minste vite hva du uttaler deg om. Jeg bruker f.eks. bittorrent/azureus/opera kun til å laste ned 100% lovlige linuxdistribusjoner. Det vil på sikt kunne spare organisasjonene som utvikler linuxdistribusjonene for mye penger dersom dem ikke behøver like mye serverkapasitet. Angående emnet, så har du kanskje litt lite RAM på maskinen din? Jeg hadde et problem med azureus når jeg bare hadde 512MB som kan ligne på ditt. 5882684[/snapback] neida det er ment som påminnelse om saker her inne. moderat blir jeg nokk aldri å godt er det. utaler meg om mm har nå drivi med data i ca 15 år her så jeg vet ikke jeg Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kan anbefale programmet Utorrent, lettere å drive en azureus! Litt offtopic, men Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hadde det samme problemet med Azureus selv. Prøv andre klienter som f.eks Bitcomet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hadde det samme problemet med Azureus selv. Prøv andre klienter som f.eks Bitcomet. 5883425[/snapback] Gjorde du dette ? Løste det seg da ? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg gjorde i hvertfall det og da løste det seg Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ikke bruk Bitcomet, er masse problemer med det. Utorrent er det beste! Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Burde lest meldingene litt nøyere... Endret 7. april 2006 av HeltNils Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 For så vidt jeg vet har ikke har trådstarter spurt om hvilken BT klient som er bra eller ikke. Han trenger hjelp fordi alle klienten hans lukker seg etter 10min. Det er bare meg og 1cubix1 som har gitt han hjelp. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 den der var litt mystisk, du kan jo prøve å starte opp i sikkerhetsmodus, og sjekke om det samme skjer da? hvis det ikke gjør det, så kan du begynne å leke deg i msconfig da det sikkert er et annet program/prosess som driver å krøller det til for deg. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har ett lignende problem, funnet en løsning eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg