Boralis Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Midt i London fant politiet en fabrikk med mulighet til å lage tusenvis av piratDVD-er i timen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166124 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 2.700 plater i timen! Det er drøyt mye.. Synes vel egentlig det er greit at man slår ned på slik virksomhet. Det vil jo torpedere markedet for salg av skikkelige dvd'er. At jeg kanskje laster litt ned gjør faktisk bare at jeg kjøper de filmene jeg liker, som jeg sikkert ikke ville kjøpt til vanlig.. -T Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det var jo selvfølgelig kinesere som stod bak De er jo ganske inni det med pirate greier ja Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Min søster var på Bali noen måneder og tok ex-phil etc.. Hun hadde med seg "noen" filmer hjem.. Med skikkelig jaløa-tekst også.. Det var først oversatt til balinesisk, og så oversatt fra det igjen til engelsk.. Halve filmen var jo å se på teksten, komedier fikk et nytt perspektiv! Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Min søster var på Bali noen måneder og tok ex-phil etc.. Hun hadde med seg "noen" filmer hjem.. Med skikkelig jaløa-tekst også.. Det var først oversatt til balinesisk, og så oversatt fra det igjen til engelsk.. Halve filmen var jo å se på teksten, komedier fikk et nytt perspektiv! 5882879[/snapback] Haha jeg så Ringenes Herre (ener'n) for noen år tilbake på sånn mongis tekst. Trur aldri jeg har flira så mye noengang. Jeg å kamerat gjengen lå bokstavelig talt i sofan. For eksempel: Gandalf idet han skal til å falle ned etter å ha "banka" balrogen. Å han sier rett før han slipper "Follow, you fools" Kan begynne å reflektere hva i ******* vedkommende som teksta filmen tenkte på... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Oj, artig. Skulle gjerne sett bilder fra fabrikken, lurer på hvordan den så ut. Digger å lese om slik oragnisert krimialtiet. Lurer på om slike grupper har noen forbindelser med de piratgruppene som finnes på internett. Jeg har alltid sett på grupper på internett som litt uskyldig morro, eller som en slag robin hood-tjeneste. Men når det blir så stort og seriøst så er det nesten litt skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå