Gå til innhold

Britisk piratfabrikk raidet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.700 plater i timen! Det er drøyt mye..

Synes vel egentlig det er greit at man slår ned på slik virksomhet. Det vil jo torpedere markedet for salg av skikkelige dvd'er. At jeg kanskje laster litt ned gjør faktisk bare at jeg kjøper de filmene jeg liker, som jeg sikkert ikke ville kjøpt til vanlig..

-T

Lenke til kommentar

Min søster var på Bali noen måneder og tok ex-phil etc.. Hun hadde med seg "noen" filmer hjem.. Med skikkelig jaløa-tekst også.. Det var først oversatt til balinesisk, og så oversatt fra det igjen til engelsk.. Halve filmen var jo å se på teksten, komedier fikk et nytt perspektiv!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Min søster var på Bali noen måneder og tok ex-phil etc.. Hun hadde med seg "noen" filmer hjem.. Med skikkelig jaløa-tekst også.. Det var først oversatt til balinesisk, og så oversatt fra det igjen til engelsk.. Halve filmen var jo å se på teksten, komedier fikk et nytt perspektiv!

5882879[/snapback]

Haha jeg så Ringenes Herre (ener'n) for noen år tilbake på sånn mongis tekst. Trur aldri jeg har flira så mye noengang. Jeg å kamerat gjengen lå bokstavelig talt i sofan. For eksempel: Gandalf idet han skal til å falle ned etter å ha "banka" balrogen. Å han sier rett før han slipper "Follow, you fools" :hmm:

Kan begynne å reflektere hva i ******* vedkommende som teksta filmen tenkte på...

Lenke til kommentar

Oj, artig. Skulle gjerne sett bilder fra fabrikken, lurer på hvordan den så ut. Digger å lese om slik oragnisert krimialtiet.

Lurer på om slike grupper har noen forbindelser med de piratgruppene som finnes på internett. Jeg har alltid sett på grupper på internett som litt uskyldig morro, eller som en slag robin hood-tjeneste. Men når det blir så stort og seriøst så er det nesten litt skummelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...