Joachim_F Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Game Studio Hamar har invitert studenter ved Høgskolen i Hedmark til å delta i en konkurranse om beste forretningsidé innen spill- og opplevelsesproduksjon. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Stilig, bor selvi Hamar, visste ikke at det var Game Studio her, disse må jeg snakke litt med. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Tøft. Vinnerspillet, kommer det til å bli publisert elns? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er kjipt når man har alle ideene, men ingen av kunnskapene til å kunne lage et spill. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Tøft. Vinnerspillet, kommer det til å bli publisert elns? 5883324[/snapback] Heisann! Jeg er 3.klasse-student på det nevnte spillstudiet på Hamar. Har også ansvaret for IGDA Hamar sin hjemmeside, www.igda.org/hamar - www.spillutviklere.org. Spillkonseptet vårt, helikopterspillet "Cyclic Pitch", vant tilfeldigvis fjorårets konkurranse. Dette er vi nå er i ferd med å lage en demo av. For å svare på spørsmålet ditt.. Nei, vinnerne vil ikke bli publisert uten videre. Men 1.premien består blant annet av at man får 1/2 års gratis kontorplass, som kan brukes til å samle folk til å lage en demo av spillkonseptet. Så kan man eventuelt gå videre til publisher/investorer, og pitche spillideen. Men det er langt fra enkelt - du skal ha et veldig godt konsept og team for å få støtte. For mer info om konkurransen, sjekk den ovennevnte hjemmesida. :-) Edit: Typo. Endret 10. april 2006 av djorgen Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Linkene virker ikke, www.igda.org/hamar forwarder meg til www.surftown.com, www.spillutvikling.org skjer det ingenting på. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tøft. Vinnerspillet, kommer det til å bli publisert elns? 5883324[/snapback] Heisann! Jeg er 3.klasse-student på det nevnte spillstudiet på Hamar. Har også ansvaret for IGDA Hamar sin hjemmeside, www.igda.org/hamar - www.spillutvikling.org. Spillkonseptet vårt, helikopterspillet "Cyclic Pitch", vant tilfeldigvis fjorårets konkurranse. Dette er vi nå er i ferd med å lage en demo av. For å svare på spørsmålet ditt.. Nei, vinnerne vil ikke bli publisert uten videre. Men 1.premien består blant annet av at man får 1/2 års gratis kontorplass, som kan brukes til å samle folk til å lage en demo av spillkonseptet. Så kan man eventuelt gå videre til publisher/investorer, og pitche spillideen. Men det er langt fra enkelt - du skal ha et veldig godt konsept og team for å få støtte. For mer info om konkurransen, sjekk den ovennevnte hjemmesida. :-) 5886858[/snapback] Ja, skjønner. Vi får bare vente å se da. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Linkene virker ikke, www.igda.org/hamar forwarder meg til www.surftown.com, www.spillutvikling.org skjer det ingenting på. 5895768[/snapback] Vi er klar over det.. Var noe som klikka i helga. Det skal fikses ASAP. Edit: Det skal forresten være www.spillutviklere.org. Sorry typoen. Endret 10. april 2006 av djorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg