Imsvale Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Mja. Men 10-15 i forhold til 30 i et FPS er ikke nok til at det merkes. Jeg har spilt Total Annihilation på nett siden 2001, og tidligere var det en del problemer med lag på grunn av treg PC. Det foregikk sånn at spilleren med tregere PC ble hengende etter i effektiv spilletid, altså lagget han. Vi kunne sjekke tiden for hver spiller, og var det virkelig ille, så lå han 1-1,5 minutter etter. Det har noe å si, ja. Men med så raske PC-er som de fleste har i dag, og raskere linjer, så har det mye mindre å si; i praksis, som oftest ingenting. Er du på LAN i tillegg, spiller det enda mindre rolle. Betyr vel mer for RTS der man holder på i lengre perioder av gangen. Endret 7. april 2006 av TrondH86 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kaller det lagging eller lægging.. eller faen kor d lægge! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "OMFG d lægge, sjer me nætte da??!? faan æ går ne å kværke brorn min azz". Ja. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Lagging. Uttales med a, ikke e eller æ. Det heter chatting, uttales med æ og ikke med a (shatting). Jeg kjenner en som sier lægging, resten sier lagging. Kjenner en som sier shatting, resten sier chatting. Lenke til kommentar
slash Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Uh, med tanke på at ordet "lag" er engelsk, så vil det vel være naturlig å uttale det med en "æ"-lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå