moddy Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Hei Jeg har en halvdød lap top med PIII mobile prosessor. I CPUZ ser det ut som sokkelen er BGA/Micro-PGA. Tror dere det finnes noe desktop HK med slik sokkel? I så fall, hvor skal man se etter det? Jeg har så mye annet skrot så hvis jeg finner hovedkort til den så kan jeg lage PC av denne også:-) Micro PGA er vel kanskje ikke helt sokkelen, men CPUZ sier følgende: CPUID Output ------------------------------------------------------------------------------ Number of CPUs 1 Name Intel Pentium III-M Code name Tualatin Specification Intel® Pentium® III Mobile CPU 866MHz Family/Model/Stepping 6B1 Extended Family/Model 0/0 Brand ID 6 Package BGA/Micro-PGA Core Stepping tA1 Technology 0.13µ Instructions Sets MMX, SSE Clock Speed 664.5 MHz Clock multiplier x12.0 Front Side Bus Frequency 55.4 MHz Bus Speed 55.4 MHz L1 Data Cache 16 KBytes, 4-way set associative, 32 Bytes line size L1 Instruction Cache 16 KBytes, 4-way set associative, 32 Bytes line size L2 Cache 512 KBytes, 8-way set associative, 32 Bytes line size L2 Latency 0L2 Speed 664.5 MHz (Full) L2 Location On Chip L2 ECC Check enabled L2 Data Prefetch Logic yes L2 Bus Width 256 bits Endret 7. april 2006 av moddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå