SknarTiT Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Når jeg spiller alle mulige spill henger maskinen ca 1 gang pr 5 mins. Maskinen hakker og jeg har ingen kontroll over mine handlinger inne i spill mens dette pågår. Det varer ca 5 til 20 sekunder. Jeg spiller mye wow og det er spesielt plagsomt da jeg ofte går for langt og aggroer eller detter ned forsjellige steder. Specs: AMD 3200+ winchester 939 Nvidia 6600GT 1GB med PQi minne Dette skjer i disse OS: WinXPx86/x64 Win2003 (gjort om alle instillinger slik at det blir desktop i steden for server slik at 3D og sound blir starta) standard/enterprise x86/x64 WinVista x86/x64 (alle builds fra 5xxx og oppover) Drivere gjør ingen forsjell på noen av systemene Når maskinen henger kan jeg ikke merke noen ekstra bruk av cpu eller annet. Hva kan være problemet? Jeg mistenker kanskje hd eller noe siden system disken er gammel og rimlig varm Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 muligens psu? synes å ha hatt det problemet selv med andre blizzard spill. kan det være nettet du bruker? telenor er ofte sånn, skal ikke utelukke at det er telenor som er synderen Lenke til kommentar
SknarTiT Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Har telenor ja, og fordi jeg bor langt inn i skauen oppnår jeg maks 360kbit/80kbit down/up lite jeg kan få gjort med det damn Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har telenor ja, og fordi jeg bor langt inn i skauen oppnår jeg maks 360kbit/80kbit down/uplite jeg kan få gjort med det damn 5885135[/snapback] av og til, av og til er det vel veldig stabilt konstant? ta kontakt med telenor og fortell om dette, og nevn at det hender andre brukere, kansje de gjør noe som kan omdirigere trafikk evt, ta noen tiltak, jeg bor i by, og det hender her også. ikke akkurat wow, eller helt likt som du sier 5min men noe lignende Lenke til kommentar
SknarTiT Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 jeg har vert i kontakt med telenor før... jeg har sendt dem detaljerte rapporter om hastigheter og annet fra forsjellige dager og tider på døynet. Ikke blitt noe bedre og de har sluttet å svare på mailene mine. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg har vert i kontakt med telenor før... jeg har sendt dem detaljerte rapporter om hastigheter og annet fra forsjellige dager og tider på døynet. Ikke blitt noe bedre og de har sluttet å svare på mailene mine. 5886404[/snapback] hehe telenor på sitt beste typisk support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå