cybervision_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Skal over på bærbar, og har behov for et sted å lagre alle godsakene, samt sikkerhetskopiere. Vil dere anbefale meg å kjøpe HD kabinett + HD eller er det like fornuftig å slå til på en ferdig pakke ala LaCie? Må ha litt fart, men stabilitet er viktigst. Trenger ca 200-250 gig... Endret 7. april 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
helmikk Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) IKKE kjøp lacie, har hørt utrolig mange dårlige ting om lacie og hvis du søker på google så finner du lett dårlige brukererfaringer. Kjøp denne hardisken her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318353 den er sykt stabil og blir aldri varm, anbefales. Ser stor og stygg ut men den er ikke det, syntes den er søt jeg. NB! Finnes også i 250GB versjon. Endret 7. april 2006 av helmikk Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Hva med Western Digital My Book 250 Essential? Den så jo flott ut og prisen var jo absolutt overkommelig. Lenke til kommentar
lars4012 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg har kjøpt en vanlig harddisk og et eget kabinett for denne. Dette er en billigere løsning og du kan bytte ut harddisken dersom den gamle blir full eller du vil ha en større. Du kan også koble den på internt i en maskin, evt koble en du har internt nå som ekstern på en annen maskin. Dropper du selve kabinettet kan du også koble CD/DVD rom som eksterne enheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå